تلفن همراه

گوشی

June 21, 2023
15:14 چهارشنبه، 31ام خردادماه 1402
کد خبر: 146545

آنر 90 لایت با دایمنسیتی 6020 و دوربین 100 مگاپیکسلی معرفی شد

آنر 90 لایت به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است و نمایشگر 6.7 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز دارد.
 
 
چند هفته پیش گوشی‌های سری آنر 90 در چین معرفی شدند و به‌زودی وارد بازار جهانی می‌شوند. اما حالا با سومین عضو این خانواده روبه‌رو هستیم: آنر 90 لایت که با قیمت 300 یورو وارد بازار می‌شود.
 
مشخصات فنی آنر 90 لایت
این گوشی هوشمند آنر به تراشه دایمنسیتی 6020 به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. اگر فکر می‌کنید 8 گیگابایت رم برای شما کافی نیست، می‌توانید از 5 گیگابایت رم مجازی هم استفاده کنید تا درمجموع به 13 گیگابایت رم دسترسی داشته باشید.
 
 
 
آنر برای این گوشی هوشمندش از نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز استفاده کرده است. در بالای این نمایشگر شاهد یک حفره کوچک برای میزبانی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم.
 
روی پنل پشتی آنر ۹۰ لایت دوربین اصلی سه‌گانه به‌چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش 100 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 است. اگرچه این دوربین نمی‌تواند با دوربین 200 مگاپیکسلی آنر 90 رقابت کند، اما رزولوشن آن دو‌برابر دوربین آنر 70 لایت است. این دستگاه جدید همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دارد.
 
 
 
انرژی این گوشی آنر را یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی تأمین می‌کند. وزن این دستگاه به 179 گرم می‌رسد و ضخامت آن برابر 7.48 میلی‌متر است.
 
آنر 90 لایت هم‌اکنون در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد. قیمت آن در بازارهای اروپایی برابر 300 یورو است و خریداران می‌توانند آن را در رنگ‌های فیروزه‌ای، نقره‌ای و مشکی سفارش دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.