سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 16, 2023
15:15 چهارشنبه، 25ام مردادماه 1402
کد خبر: 148575

آغاز مونتاژ تلویزیون‌های شیائومی در پاکستان

شرکت «ایر لینک کامیونیکیشن» قصد دارد مونتاژ تلویزیون‌های شیائومی را آغاز کرده و فروش آنها را در ژانویه، شروع کند.
 
مظفر حیات پیراچا، مدیرعامل شرکت ایر لینک در مصاحبه‌ای گفت: این شرکت‌ها که دو سال پیش برای فروش تلفن همراه در پاکستان، پیمان همکاری منعقد کردند، انتظار ندارند سرمایه‌گذاری بزرگی ضروری باشد زیرا خطوط مونتاژ برای هر دو محصول، کاملا مشابه هستند.
 
پاکستان پس از رسیدن به توافق با صندوق بین‌المللی پولی که ذخایر ارز خارجی این کشور را دو برابر کرده و به هشت میلیارد دلار می‌رساند، به پول زیادی رسیده است.
 
صندوق بین‌المللی پولی در یکی از درخواست‌های خود، این کشور آسیایی را ملزم کرده است تمامی محدودیت‌های وارداتی را رفع کند و این موضوع، مایه آسودگی خاطر شرکت‌ها از جمله ایر لینک شده است.
 
پیراچا گفت: این شرکت از وضعیت سر به سر که در شش ماه پیش داشت، به وضعیت سودآوری رسیده است. این شرکت افزایش تولید تلفن‌های همراه به ۵۰۰ هزار دستگاه در ماه را تا پایان سال هدف گذاری کرده که بالاتر از تولید ماهانه ۳۰۰ هزار دستگاه فعلی است.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، ایر لینک اندکی بیش از یک دهه قبل، فعالیتش را به عنوان یک فروشنده تلفن همراه آغاز کرد و هنگامی که در سال ۲۰۲۱ وارد بورس شد، به بزرگترین عرضه اولیه عمومی بخش خصوصی پاکستان تبدیل شد. این شرکت یکی از بزرگترین فروشندگان تلفن همراه در پاکستان است و اکنون با ارائه پیشنهاد خرید مشترک برای خرید زیرمجموعه شرکت شل، به دنبال متنوع کردن فعالیتش است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.