تلفن همراه

گوشی

October 14, 2023
16:30 شنبه، 22ام مهرماه 1402
کد خبر: 150490

پایان حکمرانی اپل و سامسونگ؛ پیکسل ۸ پرو بهترین نمایشگر صنعت موبایل را دارد

بر اساس آزمون‌های سختگیرانه‌ی مؤسسه‌ی DxOMark، پیکسل ۸ پرو گوگل به بهترین نمایشگر در بین کل گوشی‌های دنیا مجهز است.
 
 
پرچم‌دار جدید گوگل، در زمینه‌ی کیفیت نمایشگر بهترین عملکرد را در بین تمامی گوشی‌های حال حاضر بازار دارد. پیکسل ۸ پرو توانسته است به صدر فهرست بهترین‌های DxOMark تکیه بزند.
 
عملکرد نمایشگر پیکسل ۸ پرو نه‌تنها در حوزه‌ی خوانایی بلکه در حوزه‌ی نمایش رنگ از بقیه‌ی گوشی‌ها بهتر است. این در حالی است که قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو تفاوت خاصی با قیمت گوشی پرچم‌دار برندهای دیگر ندارد.
 
DxOMark برای شناسایی بهترین نمایشگر دنیای موبایل، ۶ معیار مختلف دارد که شامل خوانایی، رنگ، ویدیو، حرکت، لمس و آرتیفکت (درست‌نما) می‌شود.
 
گوشی پرچم‌دار جدید گوگل در اکثر دسته‌ها بالاترین امتیاز را کسب کرد و کمترین امتیازش به بخش آرتیفکت ارتباط دارد. شیائومی میکس فولد ۳ در زمینه‌ی آرتیفکت از همه‌ی گوشی‌های دیگر بهتر است. درحالی‌که میکس فولد ۳ امتیاز ۱۶۱ را دارد، پیکسل ۸ پرو امتیاز ۱۲۲ را دریافت کرد.
 
DxOMark می‌گوید که پیکسل ۸ پرو در زمینه‌ی رنگ و خوانایی به‌ترتیب با امتیاز ۱۶۴ و ۱۶۲ استاندارد جدیدی برای بازار تعیین می‌کند.
 
پیکسل ۸ پرو نمایشگر ۲۱۰۰ نیت دارد و در شرایط پرچالش مثل نور مستقیم آفتاب، بهتر از آیفون ۱۵ پرو مکس عمل می‌کند. نمایشگر پیکسل ۸ پرو در محیط‌های کم‌نور نیز رنگ‌های دقیق و دل‌چسبی را به‌نمایش می‌گذارد.
 
نمایشگر پیکسل ۸ پرو توانست امتیاز کلی ۱۵۴ را از DxOMark دریافت کند و به صدر فهرست تکیه بزند. گلکسی زد فولد ۵ با دو امتیار کمتر در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. نمایشگر پیکسل ۸ نیز امتیاز ۱۵۴ را دریافت کرده است؛ اما این گوشی در زمینه‌ی خوانایی و رنگ کمی ضعیف‌تر از مدل پرو عمل می‌کند (با اختلاف یک امتیاز).
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.