تلفن همراه

گوشی

October 26, 2023
16:34 پنجشنبه، 4ام آبانماه 1402
کد خبر: 150959

چینی‌ها با این سه گوشی تاشدنی، سامسونگ را به دردسر می‌اندازند

سه برند چینی ویوو، ZTE و آنر گوشی‌های تاشدنی جدید خود را در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ معرفی می‌کنند.
کوالکام در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 را معرفی خواهد کرد. به‌گفته‌ی Techgoing، سه گوشی تاشدنی در اوایل سال ۲۰۲۴ با این پردازنده روانه‌ی بازار خواهند شد. اطلاعات دقیق از مدل این سه گوشی در دسترس نیست؛ اما احتمال می‌رود آن‌ها، ویوو X Fold 3، نوبیا Z60 Fold و آنر مجیک V3 باشند.
 
طبق شایعات جدید، ویوو گوشی تاشدنی جدیدش را در دو مدل X Fold 3 و X Fold 3 پرو معرفی خواهد کرد. نوبیا هم اولین گوشی تاشدنی خود را با نام Z60 Fold عرضه می‌کند که با توجه به اطلاعات فاش‌شده‌ این گوشی،‌ احتمال وجود پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 در نوبیا Z60 Fold زیاد است.
 
آنر بعد از معرفی آنر مجیک V2، این بار نسل جدید گوشی‌های تاشدنی خود را با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 روانه‌ی بازار خواهد کرد تا به رقیب اصلی سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشدنی تبدیل شود.
 
هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی زد تی ای نوبیا، قیمت گوشی آنر و قیمت گوشی ویوو در دسترس نیست اما احتمال می‌رود قیمت گوشی های تاشدنی چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر از قیمت گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.