تلفن همراه

گوشی

November 4, 2023
13:55 شنبه، 13ام آبانماه 1402
کد خبر: 151244

گوشی هواوی نوا ۱۲ پرو با طراحی عجیب رؤیت شد

تصاویر فاش‌شده از هواوی نوا ۱۲ پرو، دوربین سلفی دوگانه و طراحی عجیب آن را نشان می‌دهد.
بعد از رونمایی هواوی Nova 11 SE در چین، هواوی این‌بار قصد دارد از خانواده‌ی Nova 12 در ماه آذر یا دی پرده بردارد. انتظار می‌رود دو گوشی هواوی Nova 12 و هواوی Nova 12 پرو برای رقابت با اوپو Reno 11 و ویوو S18 روانه‌ی بازار شود. کاربری در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو پستی منتشر کرد و در این پست، تصویر رندر هواوی Nova 12 پرو را به‌نمایش گذاشت.
 
طبق تصویر رندر فاش‌شده، Nova 12 پرو از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد. هواوی فاصله‌ای بین دو دوربین سلفی این گوشی قرار داده است. با توجه به اطلاعات فاش‌شده، گوشی جدید هواوی با دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.
 
 
 
تصویر رندر فاش شده از میان‌رده‌ی هواوی Nova 12 پرو، طراحی عجیب دوربین‌ها در پنل پشتی این گوشی را هم نشان می‌دهد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به تنهایی در گوشه‌ی سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است. هواوی دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی را همراه با فلش دوربین،‌ درون جزیره‌ی بیضی شکل تعبیه کرده است.
 
انتظار می‌رود هواوی Nova 12 پرو از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. احتمالاً هواوی از پردازنده‌ Kirin 9000s در این گوشی استفاده کند و نسخه‌ی معمولی Nova 12 به پردازنده‌ی Kirin 830 مجهز شود. طبق اطلاعات فاش شده، Nova 12 پرو با باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۰۰ وات رونمایی خواهد شد.
 
اطلاعاتی از قیمت گوشی هواوی Nova 12 پرو دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمت گوشی جدید هواوی مقرون‌به‌صرفه باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.