تلفن همراه

گوشی

November 6, 2023
11:33 دوشنبه، 15ام آبانماه 1402
کد خبر: 151336

تولید آیفون ۱۷ منحصرا در هند آغاز خواهد شد

مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف خبرهای مرتبط با اپل، اعتقاد دارد تولید آیفون ۱۷ در خاک هند کلید می‌خورد.
اپل طی سال‌های اخیر تنوع بیشتری به زنجیره‌ی تأمین‌ خود بخشیده است و تمایل زیادی به تولید محصولاتش در هند دارد. گزارش‌های اوایل سال جاری نشان می‌دهد غول فناوری اهل کوپرتینو تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۵ حدود ۲۵ درصد تولید گوشی آیفون را به هند انتقال دهد و جدیدترین گزارش مینگ‌چی کو نیز این موضوع را تأیید می‌کند.
 
طبق اعلام کو، مدل پایه‌ی آیفون ۱۷ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ به‌طور انحصاری در هند تولید خواهد شد و پیش‌بینی‌ها نشان از عرضه‌ی گوشی مذکور در سال ۲۰۲۵ دارند.
 
نکته‌ی مهم درمورد آیفون ۱۷ اینکه اولین‌بار است اپل تولید یکی از گوشی‌های خود را در خارج از چین آغاز می‌کند. کو می‌گوید مدل استاندارد این گوشی به‌دلیل دشواری کمتر مراحل تولید و ریسک کم‌تر برای تولید در هند انتخاب شده است.
 
انتظار داریم سری آیفون ۱۷ در پاییز ۲۰۲۵ عرضه شوند. ازطرفی اپل مونتاژ آیفون را از سال ۲۰۱۷ در هند آغاز کرده و تاتا الکترونیکس اخیراً ۱۰۰ درصد از سهام واحدهای مونتاژ Wistron هند را با پرداخت مبلغی درحدود ۱۲۵ میلیون دلار خریداری کرده است.
 
باید دید ساخت مدل استاندارد آیفون ۱۷ در هند چه تأثیری بر خط تولید اپل دارد و آیا تغییری در قیمت گوشی مذکور حاصل خواهد شد یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.