فناوری اطلاعات

November 11, 2024
11:40 دوشنبه، 21ام آبانماه 1403
کد خبر: 177387

حمایت‌های آروان‌کلاد از استارت‌آپ‌ها شش‌برابر شد

دور جدید حمایت‌‌های آروان‌کلاد از استارت‌آپ‌های کشور با افزایشی شش‌برابری آغاز شد. این گام از حمایت‌ها در طیف وسیعی از خدمات و محصولات با هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوپای کشور برای خلق رویاهای فناورانه‌شان طراحی شده است. مهم‌ترین ویژگی این بسته‌های حمایتی افزایش حدود شش‌برابری حمایت‌ از استارت‌آپ‌های نوپا نسبت به طرح‌های پیشین آروان‌کلاد است. به‌علاوه حمایت‌های جانبی مانند مشاوره‌ی تخصصی و فنی، جلسه‌های منتورینگ، ظرفیت‌های تبلیغاتی و استفاده از ظرفیت شرکای آروان نیز در این بسته‌های حمایتی جدید گنجانده شده است.

ابری برای رویاهای فناورانه
آروان‌کلاد که مهم‌ترین هدفش ارایه‌ی خدمات ابری برای خلق رویاهای فناورانه است، از ابتدای تاسیس این نوع حمایت‌ها را جزو طرح‌‌های مسوولیت‌ اجتماعی خود داشت. آروان‌کلاد شالوده‌ی اصلی کسب‌وکارش را «توانمندسازی انسان‌ها به‌کمک فناوری» تعریف کرده است. بر این اساس، همیشه تلاش می‌کند تا در کنار توسعه‌ی محصولات ابری، در حوزه‌ی مسوولیت اجتماعی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری‌های صنفی فعال باشد و با انجام اقدام‌های متنوع در این مسیر ثابت‌قدم بماند.
آروان‌کلاد همیشه تلاش کرده است تا هم‌گام با توسعه‌ی محصول‌های فناورانه، با رویکرد توانمندسازی در حوزه‌ی مسوولیت اجتماعی اقدامات متنوعی را انجام دهد، که از نمونه‌های آن می‌توان به حمایت از استارت‌آپ‌ها، دانش‌جویان، سازمان‌های مردم‌نهاد و توانمندسازی آموزشی نوجوانان و جوانان کم‌برخوردار اشاره کرد.تاکنون آروان‌کلاد بیش از ۵۰۰ استارت‌آپ را حمایت کرده و بیش از دو میلیارد حمایت نقدی و بیش از دوهزار ساعت جلسه‌ی منتورینگ را در طرح‌های حمایتی‌ش تعریف کرده است.

کدام استارت‎آپ‌ها شامل این طرح حمایتی می‌شوند؟
کسب‌وکارهای نوپایی که زمان تاسیس آن‌ها کم‌تر از ۵ سال باشد و دست‌کم از یک محصول ابری آروان‌کلاد استفاده کنند، می‌توانند از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند. هم‌چنین اگر استارت‌آپی بخواهد بعد از انتخاب نوعی از طرح حمایتی، از بسته‌های دیگر این طرح هم بهره‌مند شود به‌راحتی امکان تغییر حمایت وجود دارد.
در سطح اول:
حمایت‌های مالی و معنوی برای استارت‌آپ‌هایی که در مرحله‌ی بذری یا پیش‌بذری هستند و دست‌کم از یک محصول ابری آروان‌کلاد استفاده می‌کنند و قصد دارند با ورود به طرح حمایت از استارت‌آپ‌ها با سرعت بیش‌تری به رشد ادامه دهد.
● ۵۰درصد تخفیف تا سقف ۱۰ میلیون تومان در سال
● ۳ ساعت جلسه‌ی منتورینگ
● ۲ ساعت مشاوره فنی و طراحی زیرساخت
در سطح دوم:
استارت‌آپ‌هایی که برای توسعه‌ی سرویس‌های آنلاین خود دست‌کم از دو محصول ابری آروان‌کلاد استفاده می‌کنند و به‌طور مستمر در اکوسیستم فناوری فعال هستند، می‌توانند از حمایت‌های این سطح برخوردار شوند.
● ۵۰درصد تخفیف تا سقف ۲۰ میلیون تومان
● ۶ ساعت جلسه منتورینگ
● ۱۰ ساعت مشاوره طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت
● استفاده‌ی رایگان از بسته‌ی «رشد» خدمات پشتیبانی
در سطح سوم:
استارت‌آپ‌هایی که با استفاده از دست‌کم سه محصول ابری آروان‌کلاد سرویس‌های خود را به کاربران مختلف ارایه داده‌اند و در حال حاضر از میزان پیشرفت‌شان اطمینان دارند، می‌توانند با بهره‌گیری از حمایت‌های سطح ۳ ایده‌های فناورانه‌ی خود را به‌طور مستمر گسترش دهند.
● ۵۰ درصد تخفیف تا سقف ۵۰ میلیون تومان
● ۱۰ ساعت جلسه منتورینگ
● استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی آروان‌کلاد
● ۲۰ ساعت مشاوره طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت
● استفاده‌ی رایگان از بسته‌ی «رشد» پشتیبانی

مسیر دریافت حمایت از آروان‌کلاد
کسب‌وکارهای نوپایی که ویژگی‌های گفته شده را دارند، می‌توانند در صفحه‌ی حمایت‌ها از استارت‌آپ‌های آروان‌کلاد درخواست‌شان را ثبت کنند. پس از طی شدن مرحله‌ی بررسی، حمایت‌های مختلف به استارت‌آپ‌ها ارایه می‌شود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.