بازی Hades II روزبهروز بهتر میشود
بازی Hades II در مرحله دسترسی زودهنگام، همچنان آپدیتهای بزرگ و مهمی دریافت میکند.
بازی Hades II همچنان در مرحله دسترسی زودهنگام (Early Access) قرار دارد؛ اما استودیو سوپرجاینت گیمز با آپدیتهای دقیق و هوشمندانه، توجه ویژهای به آن نشان میدهد. هیدیز ۲ بهتازگی دومین آپدیت بزرگ خود در دوره توسعه دسترسی زودهنگام را دریافت کرده است.
آپدیتهای بزرگ دستاوردهای چشمگیری برای بازی Hades II بههمراه داشتهاند. بازی در ابتدا با شش منطقه عرضه شد: چهار منطقه در مسیر زیرزمین و دو منطقه در مسیر سطحی. هر آپدیت عمده منطقهای جدید با دشمنان و شخصیتها و موسیقی متنوع به مسیر سطحی افزود.
آپدیت نخست Hades II در اکتبر (مهر) منطقه کوه المپوس را معرفی کرد؛ منطقهای باشکوه با معماری عظیم و دشمنان هولناک و نبردی آتشین با پرومتئوس همراه با موسیقی ارکسترال بینظیر. این آپدیت ششمین سلاح بازی را نیز رونمایی کرد: لباس رباتیک جادویی که حملاتش مشتهای غولآسا و پرتابههای هدایتشونده را دربر میگیرد.
آپدیت دوم Hades II نیز منطقه و باس جدیدی آورده و جزئیات کوچک، اما تأثیرگذاری مانند بازطراحی بصری محراب خاکسترها با کارتهای مصور زیبا را شامل شده است. سوپرجاینت مکانیزمهای بازی را با بازنگریهای مداوم بهبود بخشیده و حتی برخی ویژگیها را حذف کرده است تا تجربهای روانتر ارائه دهد.
استودیو سوپرجاینت گیمز از حذف کامل برخی ویژگیهای نیازمند اصلاح ابایی ندارد. در آخرین وصله، مکانیزم مرتبط با جمعآوری منابع بهطور کامل حذف شد. این تغییرات درمجموع تجربه بازی را در طول زمان بهبود بخشیده است.
همچنین، سوپرجاینت در شرح جزئیات آپدیت از شکلک استفاده میکند تا نشان دهد کدام تغییرات از بازخورد جامعه بازیکنان الهام گرفته شدهاند. این روشی هوشمندانه برای قدردانی از مشارکت بازیکنان در فرایند دسترسی زودهنگام است.
تغییرات بازی که بخشی از آنها با بازخورد جامعه بازیکنان شکل گرفته، هیدیز ۲ را به اثری پویاتر تبدیل کرده است. با وجود متعهدنبودن به زمان انتشار نسخه اول، سوپرجاینت با تکیه بر موفقیت آثار پیشین خود عجلهای ندارد. این بازی حتی در حالت ناتمام ارزش تجربه را دارد و پیشرفتش را میتوان بهخوبی احساس کرد.