اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

September 29, 2013
9:25 یکشنبه، 7ام مهرماه 1392
کد خبر: 57770

مشکلات مرکز تماس مبین نت رفع می‌شود

مدیر عامل مبین نت گفت: برای رفع چالش مشکلات مرکز تماس مبین نت، برنامه ریزی هایی در نظر گرفته شده تا این مراکز و تعداد نیروهای آن ارتقا یابد که درحال حاضر هم بخشی از این موضوع محقق شده است.
 
 
به گزارش تسنیم، ناصر حسین اصفهانی در نشستی که با اصحاب رسانه داشت با اشاره به برخی مشکلات در حوزه مرکز تماس مبین نت، اظهار کرد: برای ارتقا این چالش، برنامه ریزی هایی در نظر گرفته شده تا این مراکز و تعداد نیروهای آن ارتقا یابد که در حال حاضر هم بخشی از این موضوع محقق شده است.
وی افزود: وضعیت صف های انتظار ما نسبت به گذشته بهبود یافته و مدت انتظار کاهش یافته است.
مدیر عامل مبین نت همچنین گفت: ممکن است گاهی خط‌های تلفنی که برای ارتباط در نظر گرفته شده است دچار مشکل شوند که این موضوع به معنای کیفیت پایین پاسخگویی شرکت نیست.
 
مبین نت در حال حاضر 525 هزار مشترک دارد
او با اشاره به اینکه یک سال پس از راه اندازی شرکت (سال 90)، 15 هزار مشترک داشتیم، درباره مشترکان حال حاضر این اپراتور اذعان کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان ما به 525 هزار نفر رسیده که البته باید گفت اگر بحث تأمین مودم و مشکلات ارزی نبود، قابلیت جذب تا 600 هزار مشترک را هم داشتیم.
اصفهانی همچنین گفت: در حال حاضر ظرفیت آن را داریم تا مشترکان خود را به بیش از یک میلیون نفر نیز گسترش دهیم که اگر به دلایلی مانند رقابت نتوانیم از تمام این ظرفیت استفاده کنیم، می‌توانیم حداقل تا 900 هزار مشترک داشته باشیم.
در این مراسم از جدیدترین مودم جیبی وایمکس مبین‌ نت نیز رونمایی شد؛ این محصول جدید،قابلیت اتصال دوگانه از طریق فناوری وایمکس و GPRS از طریق شبکه‌ موبایل را دارد و به این ترتیب مشترکین وایمکس مبین‌ نت گذشته‌ از استفاده‌ عادی از مودم جیبی در مناطق تحت پوشش وایمکس مبین‌ نت، می‌ توانند در مکان‌هایی که پوشش شبکه‌ موبایل نیز در آنجا وجود دارد، از این مودم برای وصل شدن به اینترنت استفاده کنند.
این مودم یک کلید انتخاب دارد که امکان انتخاب اتصال به شبکه‌ وایمکس یا شبکه‌ موبایل (GPRS) را به مشترک می‌دهد و از قابلیت نصب سیم کارت دیتا برخوردار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.