تلفن همراه

گوشی

August 10, 2016
17:00 چهارشنبه، 20ام مردادماه 1395
کد خبر: 78920

گوگل مشکل اتصال داده در نکسوس 6 را برطرف می‌کند

گوگل اعلام کرده که مشکلات مربوط به اتصال داده در نکسوس ۶ را برطرف کرده است. بر اساس گزارش گوگل، سرویس GPS این گوشی باعث بروز مشکلاتی شده بود. این مشکل ابتدا در تاریخ سوم آگوست مطرح شد اما بعد از آن کاربران بیشتری از  ایراد اتصال دیتا در این گوشی شکایت داشتند.
 
گوگل عنوان کرده که مشکل اتصالات دیتا در نکسوس ۶ را برطرف کرده است. این شرکت در فروم محصولات گوگل اعلام کرده که پس از وصول گزارشات مختلف از طرف کاربران درباره‌ی مشکلات این گوشی، بسته‌ی اصلاحی مورد نظر را برای رفع مشکل اتصال داده ارائه کرده است.
 
طبق گزارش گوگل، مشکل ایجاد شده به خاطر تداخل GPS گوشی نکسوس ۶ با اتصال داده بوده که باعث قطع شدن اتصال می‌شده است. مشکل مورد نظر ابتدا در تاریخ سوم آگوست در فروم محصولات گوگل مطرح شد و پس از آن گزارشات بیشتری تا تاریخ ۵ آگوست مطرح شد و کاربران بیشتری از قطع شدن اتصال داده‌ی خود شکایت کردند.
 
گوگل برای اغلب کاربرانی که این مشکل را داشته‌اند، پیغام اصلاح فرستاده اما ممکن است برخی کاربران این پیغام را دریافت نکرده باشند. به همین دلیل این شرکت اعلام کرده که اگر مشکل اتصال در گوشی کاربر هنوز رفع نشده است، ریستارت کردن گوشی و اتصال مجدد می‌تواند مشکل را حل کند. از آنجا که این مشکل از سوی شرکت گوگل حل شده است، کاربران نباید نگران بروزرسانی گوشی با بسته‌ی اصلاحی باشند و ریستارت کردن گوشی، مشکل آنها را حل خواهد کرد.
 
طبق گزارش‌های رسیده، اکثر مشکلات اتصال مربوط به سیم‌کارت‌های T-Mobile بوده است. اگرچه گوگل روز گذشته خبر اصلاح مشکلات را منتشر کرد، برخی کاربران پیش از این توانسته بودند با راه‌حل‌هایی دیگر مشکلات اتصال خود را حل کنند. یکی از این راه حل‌ها، بروزرسانی Google Connectivity Services از طریق پلی‌استور بوده و راه حل دیگر، تغییر تنظیمات APN گوشی بوده است. البته برخی کاربران بار دیگر اعلام کرده‌اند که باوجود حل شدن مشکل اتصال، سرعت اتصال دیتای آنها نسبت به قبل بسیار کمتر شده است. به احتمال زیاد این کاربران نیز می‌توانند با راه‌اندازی دوباره‌ی دستگاه، مشکل سرعت اتصال را حل کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.