تلفن همراه

گوشی

August 15, 2016
10:14 دوشنبه، 25ام مردادماه 1395
کد خبر: 79027

رونمایی از ۲ گوشی هوشمند با کیفیت بالای ضبط تصویر

قرار است یک شرکت آسیایی از جدیدترین گوشی های خود در ماه آینده میلادی رونمایی کند.
قرار است شرکت «اچ تی سی» در ماه آینده میلادی از دو مدل جدید گوشی های دیزایر خود با نام دیزایر ۱۰ پرو (Desire ۱۰ Pro) و دیزایر ۱۰ لایف استایل ( Desire ۱۰ Lifestyle) رونمایی کند.
 
 
گوشی دیزایر ۱۰ لایف استایل مجهز به سیستم آندروید مارشمالو، صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچ و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود. همچنین این محصول جدید از یک پردازشگر چهار هسته ای اسنپدراگون Qualcomm برخوردار است.  
 
رم دیزایر ۱۰ لایف استایل ۳ گیگ و حافظه داخلی آن در دو مدل ۱۶ گیگ و ۳۲ گیگ است. دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسل به همراه فلش LED و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. هر دو دوربین دارای کیفیت بالای ضبط تصویر با قدرت ۱۰۸۰ پیکسل هستند.
 
 
بلندگوی دیزایر ۱۰ لایف استایل از نوع Hi-Fi برای پخش با کیفیت بالا به همراه هدفون های سفارشی است. این گوشی در رنگ ها مختلف مات و همگی آنها با دور طلایی در قاب و اطراف لنز دوربین عرضه خواهند شد.
 
این گوشی به لحظ طراحی بی شک شبیه به دیزایر ۸۲۵، ۶۳۰ و ۵۳۰ اچ تی سی نخواهد بود.  
 
 گفته می شود گوشی دیزایر پرو ۱۰ نسبت به دیزایر ۱۰ لایف، پیشرفته تر باشد اما تصویری از این گوشی همچنان منتشر نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.