تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

September 14, 2016
10:13 چهارشنبه، 24ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79806

اپل راهکاری برای حل مشکل ایجاد شده در بروزرسانی به iOS 10 ارائه کرد

اپل پس از انتشار نسخه‌ی نهایی iOS 10 در قالب یک بروزرسانی، گزارش‌هایی درباره مشکل آن دریافت کرد، از این‌رو راهکاری را برای حل این مشکل ارائه کرده است.
 
اپل شب ۲۳ شهریور ماه نسخه‌ی نهایی iOS 10 را در قالب یک بروزرسانی برای دارندگان گجت‌های موبایلی خود منتشر کرد. پس از انتشار این بروزرسانی و اقدام کاربران برای دریافت آن، شماری از ایجاد مشکل طی فرآیند بروزرسانی و نصب خبر دادند. البته این مشکل آنچنان که باید بزرگ نیست و در واقع می‌توان مشکل ایجاد شده را به راحتی حل کرد. اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که مشکل مورد نظر را حل کرده، اما در صورتی که شماری از کاربران همچنان با آن دست به گریبان باشند، روش‌هایی را برای حل آن ارائه کرده است.
 
راهکار ارائه شده توسط اپل ۵ مرحله دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:
 
گوشی آیفون خود را به مک یا پی‌سی که آیتونز در آن اجرا می‌شود، متصل کنید.
در این مرحله باید گوشی را ریستارت کرده و به حالت ریکاوری ببرید. برای انجام این کار کلید پاور و کلید Home را فشرده و نگه دارید تا زمانی که گوشی به حالت ریکاوری وارد شود.
به محض رفتن به حالت ریکاوری در آیتونز پیامی نمایش داده می‌شود که از کاربر می‌خواهد بروزرسانی گوشی یا بازگشت به حالت اولیه (Restore) را انتخاب کند در این مرحله بروزرسانی انتخاب شده و بقیه مراحل طی شود.
 
در صورتی که فرایند بروزرسانی بیش از ۱۵ دقیقه طول کشید، مراحل ۱ تا ۳ را تکرار کنید.
پس از پایان بروزرسانی می‌توانید تنظیمات گوشی خود را انجام دهید.
آیا شما نیز در زمان بروزرسانی به iOS 10 با این مشکل روبرو شده‌اید؟ راه‌حل شما برای رفع این مشکل چه بوده است؟ در صورتی که چنین مشکلی داشته و آن را حل کرده‌اید، راهکار خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.