اپراتورها

تلفن همراه

October 19, 2012
12:19 جمعه، 28ام مهرماه 1391
کد خبر: 50981

عذرخواهی بزرگترین اپراتور تلفن همراه انگلیس از کاربران به دلیل اختلالات مقطعی

 

اختلال در ارائه خدمات بزرگترین اپراتور تلفن همراه انگلیس را مجبور به عذرخواهی از کاربران کرد.
 
به گزارش فارس به نقل از اسکای نیوز، نقص فنی یاد شده برقراری تماس از سوی مشترکان این اپراتور با سایرین را دشوار و در مواردی ناممکن نمود. این مساله همچنین باعث شد تا کاربران نتوانند از خدمات دیتای این شرکت استفاده کنند.

طولانی شدن این مشکل باعث شد تا بسیاری از کاربران خدمات O2 زبان به اعتراض باز کنند و از اینکه برای مدت طولانی با پیام عدم وجود سیگنال مواجه شده اند اظهار نارضایتی کنند. شدت این مشکل حتی ارسال پیامک را هم برای کاربران غیرممکن کرده بود.

O2 مدعی است که تنها 10 درصد از کاربرانش با چنین مشکلی مواجه شده اند و نقص یاد شده تا آخر وقت اداری روز گذشته برطرف شده است. پیش از این در ماه ژوئن هم تعداد زیادی از مشترکان این اپراتور با مشکلات مشابهی مواجه شده بودند. کارشناسان معتقدند وقتی اپراتورهای انگلیسی نمی توانند خدمات باثبات و قابل اطمینانی به مشتریانشان ارائه دهند صحبت از ارائه خدمات نسل چهارم تلفن همراه به افراد هم ادعایی بیهوده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.