تبلت

تلفن همراه

January 24, 2013
12:24 پنجشنبه، 5ام بهمنماه 1391
کد خبر: 52948

یک تبلت ایتالیایی با دو سیستم‌عامل

 

یک شرکت ایتالیایی به نام DaVinci Mobile Technology به تازگی تبلتی ویژه و جدید را به بازار معرفی کرده است. این تبلت که با نام Kite به بازار معرفی شده است، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی دارد.
تبلت Kite مبتنی بر دو سیستم‌عامل آندروید نسخه 4 و سیستم‌عامل Ubuntu 12 است که امکان تغییر بین این دو سیستم‌عامل را به راحتی برای کاربرانش فراهم می‌آورد تا به این ترتیب کاربران این تبلت بتوانند از مزایای هر دو پلت‌فرم به سادگی استفاده کنند. نمایشگر بزرگ این تبلت از نوع LCD تمام لمسی با اندازه 1/10 اینچ است که تصاویر را با وضوح HD و برابر 1200 در 1920 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر امکان دریافت چند نقطه لمسی به صورت همزمان را داشته و زاویه دید آن به 178 درجه می‌رسد.
 
 
این تبلت ایتالیایی دارای پردازنده چهار هسته‌ای Exynos شرکت Samsung است که با سرعت 4/1 گیگاهرتزی کار می‌کند. رم این دستگاه هم از نوع DDR3 با ظرفیت دو گیگابایت است. کارت گرافیک این محصول مدل Mail-400MP از ARM بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن از طریق کارت‌های حافظه تا 32 گیگابایت قابل افزایش و ارتقا است. این تبلت دارای وب‌کم VGA بوده و از دوربین پشتی نسبتا ضعیفی با وضوح 2 مگاپیکسل بهره می‌برد. امکانات دیگر این تبلت شامل Wi-Fi، بلوتوث، A-GPS، حسگر ژیروسکوپ و پورت استاندارد 5/3 میلیمتری هدفون است. ابعاد این دستگاه برابر 5/9 در 164 در 3/258 میلیمتری بوده و باتری آن در هر بار شارژ کامل امکان کار مداوم تا 5/5 ساعت را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. شرکت DaVinci Mobile Technology اعلام کرده است که این تبلت ویژه و جدیدش را به زودی و با قیمت 300 یورویی به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.