رگولاتوری

March 1, 2013
18:15 جمعه، 11ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53644

نتایج ارزیابی دومین دوره جایزه ملی کیفیت ICT اعلام شد

 

نتایج دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران( ICTINQA) همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام شد و از 48 شرکت ارزیابی شده 19 شرکت تایید و موفق به دریافت گواهی نامه از این جشنواره شدند.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت جوایز در   سطوح گواهی نامه اهتمام به کیفیت   و تقدیر نامه اشتهار به کیفیت  از سوی مهندس مظلومی معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات  زیرساخت و مهندس محمود خسروی مدیر عامل این شرکت  به برگزیدگان اعطاء شد .
 
در این جشنواره شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش زنجیره تأمین ارتباطات زیرساخت کشور شامل شبکه های سوئیچینگ ، انتقال ، فیبرنوری ، ماهواره و دیتا موفق به کسب گواهینامه اشتهار به کیفیت چهارستاره شد.
 
 همچنین ارتباطات سیار ایران در بخش ارائه خدمات تلفن همراه ،شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بخش ارائه خدمات پست پیشتاز، شرکت ارتباطات مبین نت در بخش ارائه خدمات اینترنت در بستر فناوری وایمکس ، شرکت پرسو الکترونیک رادمهردر بخش نگهداری و تعمیرات سایتهای BTS موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شدند.
 
 شرکت آسیاتک نیز در بخش خدمات اینترنت پرسرعت + ADSL 2 موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت دو ستاره شد.
 
بر اساس نتایج ارزیابی شرکت پست استان فارس، شرکت پست استان اصفهان ، شرکت   پست استان گلستان، شرکت پست استان خراسان رضوی  وشرکت پست استان تهران در بخش مرسولات فیزیکی ( پیشتاز، سفارشی، عادی) موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد ند شرکت پست استان گلستان در بخش مرسولات فیزیکی ( پیشتاز، سفارشی، عادی) موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.
 
شرکت های دیگری که موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد ند عبارتند از:
 
سازمان بنادر و دریانوردی در بخش طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت عملیات کالای متفرقه و سیستم جامع دریایی، شرکت ایران خودرو در بخش ارائه خدمات نرم افزار ITIS، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در بخش خدمات اینترنت پرسرعت، دانشکده علمی کاربردی مخابرات در بخش ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات استان تهران در بخش سرویس شبکه هوشمند (IN) در حوزه شبکه های غیرمادر مخابراتی،  شرکت داده گستر عصر نوین در بخش خدمات اینترنت پرسرعت  ، مؤسسه آموزش عالی پویش قم در بخش ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وشرکت دانیال کیا در بخش اجرای پروژه های نگهداری در حوزه مخابرات .
 
رونمایی  از تمبر اختصاصی دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر برنامه های این مراسم بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.