اپراتورها

تلفن همراه

October 31, 2013
14:37 پنجشنبه، 9ام آبانماه 1392
کد خبر: 58499

ایرانسل و مسوولیت‌های اجتماعی; یک چتر حمایتی بزرگ

ایرانسل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی تا به امروز در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی خود حامی مالی بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی و رویدادهای مهم حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات بوده و همچنان با نگاه ویژه‌ای تلاش داشته به این بخش از وظایف اجتماعی خود عمل می‌کند.
 
  همکاری با سازمان‌های یاری‌رسان 
کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از قدیمی‌ترین فعالیت‌های ایرانسل در حوزه همکاری با سازمان‌های یاری‌رسان به شمار می‌رود. 
ایرانسل این امکان را در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود قرار داده تا بتوانند با ارسال یک پیام کوتاه رایگان بدون متن به شماره 8133 از محل اعتبار سیم‌کارت‌های خود مبلغ مورد نظرشان را انتخاب کرده و به صورت مستقیم به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا کنند. حمایت از کودکان مبتلا به ام.اس نیز امکان دیگری است که از طریق ارسال یک پیامک رایگان بدون متن به شماره 8118 ممکن شده است و علاقمندان می‌توانند با استفاده از این سرویس و بر اساس دستورالعمل ارسالی، از محل اعتبار سیم‌کارت ایرانسل خود مبلغ مورد نظرشان را به صورت مستقیم به بیماران مبتلا به بیماری ام.اس اهدا کنند. ارسال پیامک رایگان بدون متن به شماره 8111 امکان دیگری است که از طریق آن مشترکین ایرانسل می‌توانند به مددجویان سازمان بهزیستی کشور جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این سازمان کمک کنند. علاوه بر این سامانه «همراه مهر» نیز با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شده است. کمک به بازسازی عتبات عالیات نیز از طریق شماره 359 توسط ایرانسل ممکن شده و کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با ارسال پیامک بدون متن رایگان به این شماره از محل اعتبار سیم‌کارت خود مبلغ مورد نظرشان را به صورت مستقیم به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند. 
  
 کمک به نیازمندان از طریق هلال احمر 
علاوه بر این ایرانسل امکان ارسال کمک های نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیب دیده در زلزله‌های اخیر را در قالب ارسال یک پیامک رایگان بدون متن به شماره 8115 فراهم کرده است. 
همچنین در زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی‌‌امکان مکالمه رایگان داخل شبکه برای کلیه مشترکین ایرانسل حاضر در مناطق زلزله‌زده فراهم شد و علاوه بر توزیع چندین محموله از اقلام ضروری و خوراکی توسط جمعی از کارکنان ایرانسل به مناطق زلزله‌زده، تیم‌های فنی پشتیبان نیز به منطقه اعزام و سیم‌کارت رایگان بین هموطنان توزیع گردید. 
علاوه بر این، در زلزله اخیراستان بوشهر نیز اهدای روزانه 1 ساعت مکالمه ایرانسلی رایگان در محدوده مناطق زلزله‌زده جهت رفع دغدغه‌های ارتباطی زلزله‌زدگان صورت گرفت. 
در زلزله استان سیستان و بلوچستان نیز همانند استان‌های زلزله زده بوشهر و آذربایجان شرقی، عدم قطعی و پایداری کامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با وجود افزایش فوق‌العاده میزان مکالمات به دقت پیگیری شد وعلاوه بر آن امکان مکالمه رایگان با سیم‌کارت‌های ایرانسل در مناطق زلزله‌زده نیز فراهم شد. 
  
 حمایت‌های ورزشی 
این شرکت همواره تلاش کرده تا با استفاده از رسانه‌های عمومی بویژه بستر شبکه تلفن همراه در حوزه ورزش، اقبال عمومی هموطنان به این عرصه را افزایش داده و به معرفی هرچه بهتر فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی کشور به جوانان ایرانی بپردازد. 
ایرانسل همچنین در نقش حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک 2012 تلاش کرد تا از طریق بسترسازی مناسب و خلاقانه به انعکاس هرچه بهتر توانمندی‌ها و پیروزی‌های ورزشکاران عزیزمان دررقابت‌های المپیک 2012 بپردازد. 
همچنین ایرانسل با انتخاب بهداد سلیمی به عنوان سفیر این شرکت در مسابقات المپیک 2012 تصویری گویا از جوانان قدرتمند ایران زمین را به تمامی جهانیان عرضه کرد و با کسب مدال زرین مسابقات وزنه‌برداری فوق سنگین جهان توسط بهداد سلیمی، شرایطی فراهم شد تا وی در زمینه ورزشی نیز ـ علاوه بر زمینه اخلاقی ـ سرآمد ورزشکاران سایرکشورهای جهان باشد. 
این شرکت علاوه بر حمایت‌های معنوی، با حمایت‌های مالی خود از تیم‌های بزرگ ورزشی کشور و فعالیت گسترده در زمینه ارائه محتواها و خدمات ارزش افزوده ورزشی و فرهنگی بر بستر ویترین ایرانسل، در طول ۵ سال گذشته و با حرکت در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود، به عنوان راهبر  بازار تلفن همراه کشور، فصلی جدید را در تعامل با متولیان عرصه ورزشی و عرصه‌های دیگر آغاز کرده است. 
نگاهی به تاریخچه حمایت‌های ورزشی ایرانسل نشان می‌دهد که این شرکت فعالیت‌های خود را محدود به یک رشته ورزشی خاص نکرده و علاوه بر حمایت از تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا (2011 قطر)، حمایت از تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس، حمایت از رقابت‌های جهانی کونگ فو توآ در آبان ماه 1390، حمایت از مسابقات پرشین کونگ فو فول کنتاکت قهرمانی بانوان کشور و حمایت از سه دوره مسابقات قهرمانی رالی کشور را نیز در کارنامه خود دارد. 
اپراتور دوم کشور با سوابقی چون عقد قرارداد با سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور به عنوان حامی مالی  لیگ برترفوتبال با نام لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل وهمچنین برگزاری مسابقه عکاسی ازطریق سرویس پیام چندرسانه‌ای (MMS‌) ویژه بازی ایران و استرالیا (مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن)، حمایت مالی از تیم‌های بزرگ ورزشی کشور و فعالیت گسترده در زمینه ارائه محتواها و خدمات ارزش افزوده ورزشی و فرهنگی، پیشینه‌ای ارزنده، در این زمینه از خود بر جای گذاشته است. 
  
 حمایت از رویدادها 
ایرانسل انجام وظایف اجتماعی خود را محدود به حمایت از فعالیت‌های ورزشی نکرده و با حمایت از رویدادهای مختلفی از جمله نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال (در سال‌های 89، 90 و 91) و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی برای ۶ سال پیاپی (ایران تلکام 2006 تا 2011)، نشان داده در حوزه‌های مرتبط بافناوری نیز فعال است. 
همچنین اپراتور دوم کشور از مسابقات چهار جانبه روباتیک که توسط کمیته ملی روبوکاپ ایران در تهران برگزار شد، حمایت ویژه کرده و تامین بخشی از جوایز دومین مراسم پروژه برتر کشور را نیز بر عهده گرفت. 
علاوه بر این، ایرانسل از اولین و دومین کنگره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال‌های 89 و 90 به طور خاص حمایت کرده و همچنین حمایت از سندیکای تولیدکنندگان و جشنواره‌های مرتبط با محتوای تلفن همراه و شهروند الکترونیک، جشنواره ارتباطات و فناوی اطلاعات یادواره شهید قندی، نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در دهکده مقاومت و همکاری با شهرداری تهران در برگزاری مراسم 12 فروردین را نیز درکارنامه خود دارد. 
ایرانسل با حضور خود در رویدادهای حوزه فناوری نیز، به حمایت از این رویدادها پرداخته و با شرکت در نمایشگاه قرآن در ماه رمضان سال‌های 88، 90 و 91 و نیز حضور فعال در همایش ورزشکاران بسیج، نمایشگاه‌های کتاب، ناجا، بهزیستی، نمایشگاه الکامپ، تلکام تهران، تبریز، اصفهان و نمایشگاه اله‌سیت مشهد به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات خود پرداخته است. 
همکاری با سازمان بهزیستی کل کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) بمنظور تسهیل جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نیز همکاری با جمعیت هلال احمر کشور جهت ارسال کمک‌های مالی علاقمندان به پروژه‌های احداثی، برای زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی، سیل‌زدگان پاکستان و همچنین کمک به مردم نیازمند سومالی از دیگر حمایت‌های معنوی ایرانسل در حوزه همکاری با سازمان‌های خدمت‌رسان است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.