اپراتورها

تلفن همراه

January 5, 2014
18:29 یکشنبه، 15ام دیماه 1392
کد خبر: 60045

حضور ایرانسل در الکامپ 2014 مشهد

ایرانسل امسال نیز میزبان بازدیدکنندگان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک ، اینترنت و ماشینهای اداری (الکامپ2014) مشهد و  هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی خواهد بود.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شهروندان مشهدی می توانند با حضور درغرفه اختصاصی ایرانسل در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، با جدیدترین خدمات این سرویس دهنده خدمات ارتباطی کشور، در قالب تجربه زندگی دیجیتال، راهکارهای سازمانی و وایمکس آشنا شوند. همچنین در بخش ویژه "از من بپرسید"، کارشناسان، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان در زمینه‌های مختلف محصولات و خدمات ایرانسل خواهند بود.
 
علاوه بر این، از ساعت 10 تا 12 صبح روز هجدهم دیماه، ایرانسل با برپایی همایشی در حوزه "راهکارهای سازمانی"، به معرفی جدیدترین راهکارها و خدمات سازمانی خود جهت ارائه خدمات ارتباطی خاص به موسسات، شرکتهای دولتی و خصوصی و سازمانها خواهد پرداخت. حضور در این همایش برای عموم آزاد خواهد بود.
 
گفتنی است، نمایشگاه الکامپ 2014 مشهد و  هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی مشهد، از 17 تا 20 دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 الی 22 از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.