بازی

سخت‌افزار

October 25, 2015
16:52 یکشنبه، 3ام آبانماه 1394
کد خبر: 73999

کنسول بازی PS Vita سونی بازنشسته می‌شود

این مسئله اندکی عجیب به نظر می‌رسد. ولی سونی هیچ تمرکزی روی کنسول بازی PS Vita ندارد و منابع آگاه می‌گویند که این دستگاه در آینده نزدیک بازنشسته می‌شود.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اگرچه کنسول بازی قابل‌حمل PS Vita بین کاربران جهانی محبوبیت فراوان دارد و سونی به واسطه آن درآمد فراوانی کسب کرده است، ولی باید گفت که شرکت ژاپنی تقریبا این محصول را کنار گذاشته است.

یوشیدا مدیر توسعه PS Vita در این خصوص توضیح داد سونی هیچ برنامه‌ جامعی برای ارتقا این دستگاه ندارد. او گفت: «صادقانه باید اعتراف کنم که هیچ برنامه‌ای در این زمینه نداریم تا این کنسول بازی را توسعه دهیم».

شرکت سونی باید به خوبی بداند که PlayStation Vita هرگز نتوانست در کشور آمریکا به موفقیت برسد. زیرا برای این دستگاه هیچ وقت بازی‌های محبوب و جامع عرضه نشد. بنابراین اگر سونی بار دیگر روی این کنسول بازی سرمایه‌گذاری کند و بازی‌های بیشتری را برای آن ارایه دهد، توجه کاربران دوباره به این محصول جمع می‌شود.

بازی‌هایی که هم‌اکنون برای PS Vita موجود است را شرکت‌های تولیدکننده خدمات سرگرمی ارایه کرده‌اند و عملا می‌توان گفت سونی در این زمینه هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.