تلفن همراه

گوشی

February 22, 2016
10:08 دوشنبه، 3ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76275

تلفن های هوشمند سری آیدل 4 آلکاتل درون کاردبرد گوگل عرضه می شوند

هر موبایلی که خریداری کنید، درون جعبه قرار دارد، حال اینکه آن جعبه ها چه تفاوت هایی به لحاظ طراحی با هم دارند، مساله ای دیگر است. ممکن است جعبه دستگاه یک کپسول پلاستیکی باشد یا مدل بسیار شیک و مهندسی شده که برای خودش حتی کاور هم دارد. بسته به نوع موبایل، جعبه آن حتی می تواند کیفیت پایینی  داشته باشد و صرفا چند طرح رنگی برای تزئین روی آن کار شده باشد.
 
اما دست آخر، این جعبه هر چه که باشد برای آن به مشتری ارائه می شود که خود موبایل، دفترچه راهنما و کابل های شارژ آن را در خود داشته باشد.
 
آلکاتل اما تصمیم گرفته ایده جعبه های مقوایی را در سری موبایل های آیدل 4 خود یک گام فراتر از این ببرد. جعبه این دستگاه ها از مقوا ساخته نشده است بلکه خود کاردبرد گوگل است (همان هدست مقوایی ارائه شده توسط این شرکت).
 
این باکس در واقع نسخه پلاستیکی استاندارد از هدست کاردبرد است که بسیار شبیه به همان نمونه های مقوایی 20 دلاری عرضه شده در آمازون به نظر می آید.
 
حتما تایید خواهید کرد آنها که به سراغ محصولات آلکاتل می روند مانند اشخاصی که مبالغ قابل توجهی را صرف خرید هدست واقعیت مجازی گوگل یا آکیلس فیسبوک می کنند، نیستند.
 
آیدل 4 ومدل 4 اس آن نیز واقعا تلفن های هوشمند فوق العاده ای به نظر می آیند و برای افرادی ارائه شده اند که بودجه محدودی برای خرید دارند. مردمی هم که به دنبال گجت های اقتصادی هستند معمولا از تکنولوژی های ارزان قیمت برای استفاده همراه با آنها استقبال می کنند.
 
علاوه بر این، بسیاری از افراد ناآشنا با وبسایت های حوزه فناوری، ایده ای در مورد کاردبرد گوگل و قابلیت های آن ندارند. آنها صرفا آیدل 4 یا مدل 4 اس را خریداری می کنند و از هدست واقعیت مجازی همراه آنها شگفت زده می شوند.
 
همانطور که تایید خواهید کرد، معامله ای برد برد است، از یک طرف مشتری ها کالایی را به رایگان به دست می آورند و از دیدنش به هیجان می آیند و از سویی آلکاتل نیز با شیوه ای مبتکرانه و جالب مشتریانش را دوبرابر می کند.
 
در هر حال روشن  است که افزوده شدن این گجت به موبایل های آلکاتل می تواند بسیاری از کاربران علاقمند به محصولات اقتصادی را به خرید این دستگاه ها علاقمند نماید.
 
این گروه از افراد، می دانند که کاردبرد گوگل ابزار جالبی است و از طرفی تا زمانی که یک هدست واقعیت مجازی به رایگان در اختیارشان قرار نگیرد به سمت خرید آن نمی روند و آلکاتل نیز با اطلاع از همین مساله دست به چنین اقدام جالبی زده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.