سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 12, 2016
14:45 سه شنبه، 24ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76923

رکوردی جدید از ایسوس: 15 جایزه طراحی Red Dot Design 2016

بار دیگر کمپانی ایسوس به کمک طراحان هنرمند، معتبرترین جوایز طراحی دنیا با نام Red Dot Design را به خود اختصاص داد. این اتفاق در حالی رخ داد که 5214 کمپانی از 57 کشور جهان در این رقابت مورد سنجش قرار گرفته بودند. از 15 جایزه ایی که ایسوس دریافت کرد، 8 جایزه مربوط به محصولات قطعه بود که در ادامه به اختصار، راجع به هر کالای تحسین شده صحبت می کنیم:
 
مادربورد TUF Sabertooth Z170 Mark 1
مادربوردی با استاندارد نظامی برای پایداری در سخت ترین شرایط و پشتیبانی از جدیدترین پردازنده های اسکای لیک از ویژگی های آن است. پایداری 24/7 که به کمک قطعات TUF امکان پذیر شده، این مادربورد را به قطعه ای با استاندارد رده سرور تبدیل کرده است. نکته قابل توجه در طراحی این مادربورد سپر اختصاصی آن است که به TUF Armor و پلیت پشتی آن که با نام TUF Fortifier  شناخته می شود. پوشش همه جانبه تمامی اسلات ها و پورت ها، استفاده از چیپ اختصاصی TUF Ice برای مدیریت دما و دور چرخش فن ها، نرم افزار های مدیریتی و عیب یابی Thermal Radar II و TUF Detective 2 علاوه بر کارایی، ظاهری جذاب به این محصول داده است.
 
مادربورد ROG MAXIMUS VIII FORMULA
بخش گیمینگ ایسوس هم با شاهکاری به نام ROG MAXIMUS VIII FORMULA بار دیگر نام اتحادیه گیمرهای ایسوس را سر زبانها جاری کرد! استفاده از خنک کننده اختصاصی دو منظوره آبی/ هوا، سپر حرارتی به همراه نورپردازی AURA، شبکه بی سیم قدرتمند و ویژگی های اختصاصی ROG از ویژگی های این مادربورد زیبا است.
 
کیبورد تمام مکانیکی ROG Claymore
تجهیز شده با کلیدهای مکانیکی معروف Chery MX با نور RGB و سازگاری با فرامین بایوس مانند دکمه اختصاصی اورکلاکینگ، طراحی ارگونومیک عالی برای ماندگاری در طولانی ترین ماراتن های گیمینگ از ویژگی های این کیبورد است.
 
ROG Spatha، ماوس گیمینگ ایسوس
این ماوس با دقت 8200 DPI به همراه 12 دکمه قابل برنامه ریزی و سوییچ های قابل تغییر Omron، توانست خود را به عنوان یکی از زیباترین و کارآمد ترین ماوس های مخصوص بازی نشان دهد. عمر 20 میلیون کلیکی دکمه ها، امکان استفاده به صورت بی سیم با فرکانس کاری 2000 هرتز و جلوه زیبای RGB، آن را به یکی از خواستنی ترین ابزارهای مخصوص بازی تبدیل کرده است.
 
کامپیوتر رومیزی VivoMini VC65
VivoMini VC65 کوچکترین MiniPC جهان است که می تواند تا 4 SSD 2.5 اینچی را پشتیبانی کند. همچنین داشتن ویژگی RAID، آن را به ابزاری ایده آل برای مینی سرورها تبدیل کرده است. پشتیبانی از پردازنده نسل ششم اینتل، ظاهری زیبا، ابعادی کوچک به همراه یک آداپتور داخلی، میز کار را از پیش مرتب تر و قدرتمندتر کرده است!
 
VivoBaby ایسوس
این دستگاه نمایش لحظه ای حالات جسمی کودک نظیر دمای بدن، ریتم ضربان قلب، امنیت و راحتی کودک را در هر لحظه گزارش می کند. این پرستار کودک می تواند خروجی کار خود را در یک دستگاه هوشمند نشان دهد و علام بحرانی مانند دمای بالا یا ضربان ضعیف قلب کودک را به صورت یک هشدار ارسال کند.
 
پروژکتور P3B ایسوس
ایجاد تصویر در فاصله کانونی بسیار کم با استفاده از انرژی باتری، ابعاد فشرده، وزن پایین و منبع نورانی LED با عمر میانگین 30000 ساعت، P3B را به یکی از کارآمدترین پروژکتور های قابل حمل تبدیل کرده است. تفکیک پذیری WXGA (1280×800) و نوردهی 800 لومن به همراه ایجاد تصویر در فاصله حداقل 25 اینچ تا 200 اینچ، باتری با قابلیت پاوربانک با آمپراژ 12000mAH، تا سه ساعت می تواند به طور مداوم روشن بماند. پشتیبانی از شبکه بی سیم ایسوس با ویژگی ASUS Wi-Fi Projection این امکان را به کاربرد می دهد تا از طریق وایرلس به سادگی محتوای خود را اشتراک بگذارد.
 
پروژکتور ZenBeam E1
ZenBeam E1 با ابعاد جیبی که می تواند از طریق کابل MHL/HDMI به لپ تاپ یا تلفن همراه وصل شده و محتوای آنها را به اشتراک بگذارد. این پروژکتور بسیار کوچک با فناوری DLP درخشش و نوری عالی را با قدرت 150 لومن در ابعاد WVGA در فاصله 15 تا 120 اینچ اینجاد می کند. ZenBeam E1 به یک باتری درونی 6000mAh مجهز شده که می تواند به عنوان پاوربانک نیز عمل کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.