تلفن همراه

هواوی قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ۱۴۰ میلیون تلفن هوشمند بفروشد

منبع: دیجاتو
در زمان حاضر هواوی را می توان یکی از موفق ترین تولید کنندگان تلفن های هوشمند در چین و حتی جهان دانست، ضمن اینکه این برند یکی از برترین ها در عرصه ی ساخت و عرضه ی تجهیزات مخابراتی نیز محسوب می شود.
 
ظرف چند سال گذشته اثر گذاری این اَبَر شرکت چینی بر بازار بیش از هر وقت دیگری شده و به لطف همکاری با گوگل و تولید محصولی همانند نکسوس 6P حالا کاربران در گوشه و کنار دنیا آنها را به خوبی می شناسند. طی هفته ای که گذشت نیز شاهد رونمایی از دو پرچمدار جدید این کمپانی با عناوین P9 و P9 Plus بودیم و حالا خبرها حاکی از آن هستند که کمپانی مذکور هدف گذاری نموده تا انتهای ۲۰۱۶ یکصد و چهل میلیون تلفن هوشمند را در سراسر جهان به فروش برساند.
 
در همین رابطه سایت «DigiTimes» گزارش تازه ای را منتشر کرده و در آن آورده، “هواوی تکنولوژی” بنا دارد به جهانیان و تا انتهای سال جاری میلادی ۱۴۰ میلیون اسمارت فون عرضه نماید که ۴۴٪ آنها شامل محصولات میان رده و پرچمدارش خواهند بود.
 
این سایت می افزاید شرکت مورد بحث در ایالات متحده همکاری گسترده تری را با اپراتورهای محلی صورت خواهد داد و کوشش خواهد نمود تا مشتریان را بیش از پیش با محصولات میان رده و البته قدرتمندش آشنا کند. ضمناً‌ در بازارهای کشورهای در حال توسعه نیز، هواوی بنا دارد چندین فروشگاه خرده فروشی و مرکز ارائه ی خدمات پس از فروش ایجاد کرده و از این طریق تجربه ای که ساکنین این بازارها از خرید موبایل های اش به دست می آورند را ارتقا بخشد.
 
گفته می شود هواوی روی بازار تبلت ها و صد البته تجهیزات مخابراتی هم سرمایه گذاری ها و شراکت های گسترده تری را صورت خواهد داد و لذا انتظار می رود آنها در انتهای سال جاری به درآمد کلی و رکورد ساز ۳۰ میلیارد دلار دست پیدا کرده و این عدد در پایان ۲۰۱۸ به ۴۰ میلیارد دلار ارتقا یابد.
 
همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد برند چینی یاد شده به تازگی از دو پرچمدار جدید با نام های P9 و P9 Plus پرده برداشته و در کنار آنها به شکل محدود از P9 Lite با تراشه خانگی کایرین ۶۵۰ هم رونمایی به عمل آورده. در کنار این اسمارت فون ها انتظار می رود به زودی و تا پایان ماه شاهد معرفی محصولاتی همچون Honor 8 و Honor 5C‌ نیز باشیم.
 
بر طبق شواهد هواوی در تلاش است تا با عرضه محصولات متنوع، با کیفیت و دارای قیمت رقابتی دیگران را به چالش کشیده و سهم بیشتری از بازار را به دست آورد؛ سیاستی که تا به امروز سبب رشد چشم گیرشان شده و باید دید می تواند در آینده نیز منجر به پیشرفت بیشتر شان شود یا خیر.

​​