سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

February 22, 2017
9:52 چهارشنبه، 4ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82510

درآمد سالانه ۸۰ هزار دلاری متخصصان سرویس Azure مایکروسافت

برای بخش خدمات مرتبط با فضای پردازش ابری Azure مایکروسافت مشاغل فراوانی تعریف شده است که بسیار از آنها حقوق‌های بالا دارند. اینکه هر یک از سازمان‌ها برای استفاده از خدمات مرتبط با فضای پردازش ابری Azure چه هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند، معماری اصلی فناوری در سازمان مذکور را شکل می‌دهد.
 
در کشور آمریکا هر کدام از سازمان اعلام کردند به طور میانگین در طول سال ۱۲۵ هزار دلار می‌پردازند تا از مزایای معماری Azure بهره‌مند شوند.
توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و متخصصان بخش فروش و بازاریابی از ماهرترین افراد برای استفاده از خدمات Azure محسوب می‌شوند و برای ارایه هر چه بهتر سرویس‌های مبتنی بر زیرساخت پردازش ابری مایکروسافت سالانه ۱۰۰ هزار دلار حقوق می‌گیرند.
 
این اعداد و ارقام نتایج حاصل از مطالعه جدیدی محسوب می‌شود که با پشتیبانی شرکت مایکروسافت به انجام رسید. در این بررسی ۱۱۳۶ سازمان که از خدمات Azure استفاده می‌کردند حضور داشتند و تقریبا تمام سازمان‌های مذکور یکی از خدمات Azure را به صورت روزانه در فعالیت‌های خود مورد استفاده قرار می‌دادند و در این میان سه‌چهارم آنها اپلیکیشن‌های مبتنی بر Office ۳۶۵ را به کار می‌بردند.
نیمی از سازمان‌های مذکور از شرکای مایکروسافت بودند و بنابراین به صورت مستقیم خدمات Azure را به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف می‌فرختند.
 
در پایان این بررسی مشخص شد میزان هزینه‌ای که یک سازمان در منطقه آسیا پسیفیک برای استخدام کارشناس مبتحر در حوزه خدمات Azure مایکروسافت پرداخت می‌کند سالانه ۱۰۰ هزار دلار است و این رقم برای سازمان‌های مستقر در اروپای غربی به ۸۰ هزار دلار می‌رسد. میانگین جهانی در این زمینه ۸۰ هزار دلاز گزارش شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.