فناوری اطلاعات

April 16, 2017
8:34 یکشنبه، 27ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82971

سعادت: سازمان به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی است

نمایشگاه الکامپ و 10 استارتاپ برتر ایرانی با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور باهدف معرفی توانمندی‌های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و ایجاد زمینه آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران، در نمایشگاه سبیت 2017 آلمان، حضور یافتند.
 
ناصر علی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام این خبر به  چشم‌انداز حضور سازمان در سبیت آلمان اشاره کرد و گفت: سازمان باهدف معرفی  توانمندی کسب‌وکارهای نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه آمار و دستاوردهای کسب‌وکارهای ICT امسال برای اولین بار در نمایشگاه سبیت آلمان 2017 حضور یافت. 
 
سعادت با اشاره به دعوت از استارتاپ ها و سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری مشترک در ایران ادامه داد: سازمان در این نمایشگاه از استارتاپ ها و سرمایه‌گذاران مختلف برای حضور و سرمایه‌گذاری مشترک در ایران دعوت کرد. 
 
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ایران را امن‌ترین و بزرگ‌ترین بازار مصرفی فناوری اطلاعات در خاورمیانه خواند و گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه سبیت  تمرکز خود را بر معرفی ابعاد مختلف کشور برای حضور و پذیرش سرمایه‌گذاری‌های حوزه فناوری اطلاعات قرار داد و با هیات های تجاری از کشورهای گوناگون به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.
 
او با اشاره به حمایت سازمان برای حضور 10 استارتاپ برتر نمایشگاه الکامپ بیست و دوم در سبیت 2017 گفت: در سالن 11 نمایشگاه سبیت امسال شاهد حضور 10 استارتاپ برتر الکام استارز بودیم که با حمایت مستقیم سازمان حضور موفقی داشتند. ضمن معرفی این استارتاپها به بازدیدکنندگان این پیام منتقل می‌شد که صدها کسب‌وکار نوپای خلاق در ایران وجود دارد که آماده همکاری و جذب سرمایه‌گذار هستند. 
 
همچنین سازمان باهدف معرفی نمایشگاه الکامپ و جذب مخاطبان بین‌المللی برای الکامپ ۲۰۱۷ که تابستان امسال برگزار می‌شود، غرفه الکامپ را در کنار غرفه سازمان در سبیت آلمان برپا ساخت.
غرفه الکامپ پیرو امضای تفاهم‌نامه مشترک میان برگزارکنندگان نمایشگاه سبیت و الکامپ تابستان سال ۹۵ در این دوره از نمایشگاه سبیت حضور یافت، پیش از آن نیز در نمایشگاه الکامپ ۲۲ شاهد حضور غرفه سبیت بودیم.
 
سعادت در خصوص دعوت سازمان از هیات های تجاری و شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه الکامپ ادامه داد: با توجه به گسترش ابعاد بین‌المللی الکامپ، سازمان در نمایشگاه سبیت به  معرفی الکامپ به‌عنوان  بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات خاورمیانه پرداخت و از بازدیدکنندگان و حاضران نمایشگاه سبیت برای حضور در الکامپ  و فرصت‌های سرمایه‌گذاری  مشترک در ایران از طریق این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.
نمایشگاه سبیت آلمان به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر جهان از20 الی 24 مارس 2017 (30 اسفند 1395 تا چهارم فروردین 1396) با حضور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نمایشگاه الکامپ و 10 استارتاپ ایرانی برگزار شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.