بازی

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 13, 2019
12:19 پنجشنبه، 23ام خردادماه 1398
کد خبر: 100231

مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ معرفی شد

 
EBG - Samsung Introduces 240Hz G-Sync Compatible Curved Gaming Monitor CRG5 - Pic (2).jpg
 
 
 
شرکت سامسونگ مانیتور گیمینگ جدید خود را با نام CRG5 (C27RG5) در اندازه 27 اینچ معرفی کرد. این مانیتور جدیدترین عضو از سری نمایشگرهای خمیده مخصوص بازی است. مانیتور CRG5 قابلیت‌های جدیدی مانند نرخ بروزرسانی فوق سریع 240 هرتز و سازگاری با G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA) را در خود جای داده و به این ترتیب ترکیبی قدرتمند از کیفیت تصویر و سرعت را برای علاقه مندان به حوزه بازی به ارمغان می‌آورد.
 
سئوگ جی کیم، مدیراجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید «با این نمایشگرهای خمیده و نوآور و استفاده از پیشرفته‎ترین فناوری‎های گرافیکی، تجربه تصاویر فراگیر بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده‎ایم. ترکیب نرخ بروزرسانی 240 هرتز در کنار سازگاری با G-Sync باعث شده تا سری CRG5 سامسونگ به بهترین گزینه برای بازی‎هایی با گرافیک بالا تبدیل شود».
 
نسخه 27 اینچی مانیتور CRG5 دارای انحنای 1500R است و با استفاد از فناوری RapidCurve نرخ بروزرسانی تصویر را به 240 هرتز رسانده است و به این ترتیب تاخیر تصویر از میان رفته و حتی در صحنه‌های پر شتاب نیز تصویر کاملا واضح نمایش داده می‎شود. شرکت انویدیا سازگاری این محصول با سطح عملکرد و شرایط کیفیت تصویر برای پشتیبانی از G-Sync را تایید کرده و در تمامی صحنه‎های بازی تصویر را با کیفیت full HD (1920*1080) بدون خلل و با تاخیر بسیار کم نمایش می‎دهد.
 
این محصول با نرخ کنتراست 3000:1 رنگ سیاه را تیره‎تر و سفید را روشن‎تر نمایش داده و جزییات دقیق تصویر را حتی در تیره‏ترین و روشن‏ترین قسمت‎های بازی به شما نمایش می‎دهد. مانیتور CRG5 دارای یک صفحه نمایش خمیده با تنظیم عمودی (VA) است که تصویر فراگیر بازی را از هر زاویه دیدی در اختیار شما قرار می‎دهد.
 
طراحی مینیمال حاشیه‌های مانیتور CRG5 در سه ضلع، تصویری تقریبا بدون حاشیه به شما تحویل می‏دهد و طراحی ارگونومیک پایه آن هم باعث می‎شود اهالی بازی براحتی در تصویر غرق شوند. شما همچنین می‏توانید تنظیمات پیش‏فرض مانیتور را برای هر ژانر بازی انتخاب کرده و حتی برای تغییر تنظیمات به دلخواه خودتان نیز تا سه پروفایل شخصی ایجاد کنید و به راحتی میان آنها حرکت کنید.
 
این مانیتور خمیده جدید در کنار دیگر مانیتورهای گیمینگ خمیده سامسونگ یک مجموعه کامل را تشکیل می‏دهند که اندازه بی‏سابقه 49 اینچ در مدل CRG9 را هم شامل می‏شود که شما را در تمامی جزییات غرق کرده و رنگ تصویر را با رزولوشن بسیار بالا و نسبت تصویر 32:9 و انحنای چشمگیر 1800R و کیفیت HDR1000 به شما نمایش می‎دهد. این نمایشگر با کیفیت Dual QHD (5129*1440) از فناوری نوآورانه کوانتوم دات استفاده کرده و می‎تواند تمام رنگ‎ها را به طبیعی‎ترین شکل آنها نمایش دهد.
 
مانیتور CRG5 در نمایشگاه بازی‎های کامپیوتری در روز 10 ژوئن رونمایی شده و در سه ماهه سوم سال 2019 نیز به بازار عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‎توانید به سایتwww.DisplaySolutions.com مراجعه کنید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.