تلفن همراه

گوشی

June 27, 2019
21:22 پنجشنبه، 6ام تیرماه 1398
کد خبر: 100540

سری‌ گوشی‌های CC9 شیائومی به زودی عرضه میشوند

چند وقت پیش، شیائومی مجموعه گوشی‌ هوشمند خود را با راه اندازی سری CC شیائومی افزایش داد، این سری یک خط تولید جدید است که از قرارداد با شرکت چینی Meitu در اوایل سال ۲۰۱۸ شکل گرفته است. خبرهای لو رفته و شایعاتی از دو دستگاه اولیه از این مجموعه، حتی قبل از اینکه CC شیائومی به طور رسمی آن را اعلام کند، به بیرون راه پیدا کرد.
 
پس از آن شیائومی نیز رسما CC9 و CC9e شیائومی را به نمایش گذاشت و اکنون می‌دانیم که این شرکت قصد دارد اولین دستگاه‌های تحت سری جدید CC را چه زمانی راه اندازی کند. این شرکت در روز ۲ جولای در ساعت ۷ عصر در Water Cube پکن، رویدادی را برنامه ریزی کرده است. این تاریخ همان زمانی می‌باشد که انتظار می‌رود VIVO محصول جدید خود، VIVO IQOO Neo را رونمایی کند.
 
xiaomi-cc9-new-render.png
 
به غیر از تاریخ راه اندازی، این شرکت هیچ اطلاعات اضافی دیگری را آشکار نکرده است، اما از خبرهای لو رفته و شایعات گذشته می‌دانیم که CC9 و CC9e شیائومی اولین گوشی‌هایی هستند که تحت این سری جدید راه‌اندازی می‌شوند. CC9 توانایی‌های بیشتری دارد و انتظار می‌رود که دارای یک دوربین فلیپ، شبیه به Zenfone 6 ایسوس باشد. بر خلاف Zenfone 6، گوشی CC9 شایعه شده است که یک دوربین سه‌گانه در پانل پشتی که در واقع دوربین‌های جلویی نیز هستند داشته باشد. از سوی دیگر، CC9e شیائومی به عنوان یکی از گزینه‌های پایین‌تر از CC9 عرضه می‌شود و به جای تنظیمات دوربین مدل دیگر، به جای دوربین فلیپ یک دوربین قطره‌ای و شاید یک دوربین دوگانه خواهد داشت.
 
اگرچه این شرکت هنوز رندر/ تصویر رسمی‌ای از CC9 و CC9e را نشان نداده است، مدتی قبل یک رندر لو رفته از CC9e شیائومی در کنار دیگر شایعات منتشر شد که نشان می‌دهد دارای یک دوربین سه گانه و یک صفحه نمایش با نیم‌حاشیه‌ است. گزارشات می‌گویند که دستگاه موجود در تصویر زیر یک صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی، دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، با اسنپ‌دراگون ۷۱۲ SoC و باتری ۴،۰۰۰mAh خواهد داشت. 
 
با این حال برای دانستن ویژگی‌های این گوشی بهتر است تا زمانی که این اطلاعات رسما تایید شوند، یا حداکثر تا تاریخ رونمایی رسمی این محصول منتظر بمانیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.