تلفن همراه

گوشی

July 26, 2019
15:15 جمعه، 4ام مردادماه 1398
کد خبر: 101202

گلکسی فولد سامسونگ سپتامبر عرضه می‎شود

 
یکی از حوزه‎های اصلی تمرکز سامسونگ، پیشگامی در عرضه نسل جدید نوآوری‎ها در صنعت موبایل، از فناوری تا محصولاتی است که می‎تواند کل این صنعت را یک قدم به جلو ببرد. شرکت سامسونگ اوایل سال جاری میلادی اولین نسل از گوشی‎های تاشوی خود را به نام گلکسی فولد (Galaxy Fold) رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون این شرکت بهینه‎سازی‎های متعددی را روی این گوشی انجام داده است تا مطمئن شود که کاربران بهترین تجربه ممکن را از استفاده از آن خواهند داشت. 
 
Samsung Galaxy Fold_6.jpg
 
طراحی این محصول بصورت دقیق توسط سامسونگ ارزیابی شده و در کنار بهینه‎سازی‎های لازم، آزمایش‎های سختی هم برای اطمینان از موفقیت این تغییرات انجام شده است. مواردی که در طراحی و ساخت این گوشی بهینه‎سازی شده عبارتند از:
لایه محافظه رویی در نمایشگر اینفینیتی فلکس (Infinity Flex) تا روی حاشیه‎های کناری کشیده شده تا مشخص شود که بخشی از ساختار نمایشگر است و نباید آن را جدا کنند.
مقاوم‎سازی‎های بیشتری با هدف حفاظت بهتر از گوشی گلکسی فولد در برابر اجرام خارجی و البته حفظ تجربه‎ای جذاب از تاشو بودن این گوشی، انجام شده است که عبارتند از:
بالا و پایین بخش لولا با قراردادن سرپوش‎های جدید، تقویت شده است.
یک لایه فلزی اضافه به زیر نمایشگر اینفینیتی فلکس اضافه شده تا محافظت از آن بیشتر شود.
فضای میان لولا و بدنه گلکسی فولد کمتر شده است.
 
علاوه بر این بهینه‎سازی‎ها، سامسونگ بصورت مستمر روی بهتر کردن تجربه کلی کاربر از گلکسی فولد هم کار کرده و مواردی مانند سازگار کردن تعداد بیشتری از اپلیکیشن‎ها برای UX خاص تاشو در این گوشی انجام شده است. شرکت سامسونگ اکنون مشغول انجام آزمایش‎های نهایی روی این محصول است و عرضه آن به کاربران را از ماه سپتامبر در تعدادی از بازارها آغاز خواهد کرد. جزییات بیشتر مربوط به زمان و محل عرضه این گوشی در آینده اعلام خواهد شد. 
گوشی تاشوی گلکسی فولد مفهوم گوشی هوشمند را بصورت کامل متحول کرده و روش تعامل و ارتباط شما با دیگران و تجربه‌تان از زندگی روزمره را تغییر خواهد داد. گلکسی فولد که با دقت و زیبایی در بدنه‎ای با بهترین مواد لوکس ساخته شده است، تجربه‌ای فراگیر از هر آنچه لازم دارید را در هر جایی که باشید در اختیارتان قرار می‎دهد. 
گلکسی فولد دارای دو نمایشگر است. به این ترتیب برای دسترسی فوری به اپلیکیشن‎های ضروری خود می‎توانید از نمایشگر رویی این دستگاه استفاده کنید و برای تجربه‎ای متفاوت و انجام همزمان کارهای متفاوت، کافیست گوشی را باز کنید تا به نمایشگر تاشوی داخلی منتقل شوید. در اینجا شما می‏توانید هم‎زمان با مکالمه ویدیویی، اطلاعات و نمودارهای کاری‎تان را هم بررسی کنید. 
همه اعضای خانواده سامسونگ از صبر و پشتیبانی هواداران سری گلکسی در سراسر جهان قدردانی ‎کرده و اعلام می‌کنیم گلکسی فولد همان دستگاهی است که مدت‌ها مشغول تولیدش بوده‎ایم و اکنون خوشحالیم که آن را با کل جهان به اشتراک گذاشته و منتظر عرضه آن به کاربران باشیم.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.