اپراتورها

تلفن همراه

August 30, 2019
14:43 جمعه، 8ام شهریورماه 1398
کد خبر: 102833

اشباع شدن شبکه 4G در گیلان و مازندران

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در لنگرود : شبکه فور جی اشباع شده است و باید ظرفیت های ویژه ای ایجاد شود.
 
 
 
آذری جهرمی در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در لنگرود گفت : با وجود تراکم جمعیت در گیلان و مازندران شبکه فور جی اشباع  شده است و باید برای پوشش تلفن های همراه ، ظرفیت های ویژه ای ایجاد شود‌.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود : شرکتی که تامین کننده بخش شمالی کشور در حوزه ارتباطات است به دلیل تحریم ها ، اقداماتی در دست اجرا دارد تا پوشش استان های گیلان و مازندران را بهبود بخشد.
 
وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق مختلف شهری و روستایی لنگرود انجام شده است گفت : در حوزه ارتباطات در شهرستان لنگرود ، پوشش روستایی ۲۳ سایت تری جی و فور جی در عطاکوه ، در حوزه شهری ۲۰ سایت تری جی و ۲۸ سایت فورجی در چمخاله راه اندازی شده است‌.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود : با توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان لنگرود باید سرمایه گذاری در این زمینه 2 برابر شود و تکنولوژی قدیمی دبلیو ال ال به شبکه نسل جدید ارتقا یابد.
 
وی با بیان اینکه احداث فیبر بیمارستان شهید حسین پور لنگرود رایگان انجام می شود گفت : شهرستان لنگرود دارای نقاط گردشگری حائز اهمیتی است و باید ظرفیت شبکه این شهرستان 2 برابر شود.
 
استاندار نیز در این نشست افزود : امسال در هفته دولت هزار و ۲۶ طرح با اعتبار بیش از ۵۳۶ میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری رسید.
 
ارسلان زارع گفت : یکی از مولفه های تاثیرگذار در جذب گردشگر و توریست ، ارتباطات بیشتر است که در اشتغال و سرمایه گذاری تاثیرگذار خواهد بود.
فرماندار لنگرود هم از افتتاح 10 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طرح ارتباطاتی در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان لنگرود توسعه و تکمیل پوشش تلفن همراه در محورهای این شهرستان ضروری ست.
 
سیروس شفقی با بیان اینکه ساحل چمخاله به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری بخش خصوصی و وجود گردشگران ، پوشش تلفن همراه مناسبی ندارد گفت: مشکلات پوشش ارتباطی موجب اعتراض گردشگران شده است که احداث دکل برای توسعه پوشش ارتباطی در این منطقه از مواردی است که باید بطور ویژه به آن توجه شود.
 
نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز از وضعیت نامناسب پوشش دهی تلفن همراه در شهر لنگرود بویژه اطاقور و چاف و چمخاله انتقاد کرد.
مهرداد لاهوتی افزود: 30 درصد شهر لنگرود فاقد پوشش فیبر نوری است و بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی لنگرود هم مشکل فیبر نوری دارد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.