تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 17, 2019
11:38 سه شنبه، 26ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103697

برنامه «علی‌بابا» برای رضایت مشتریان

راهکارهای شرکت سفرهای علی‌بابا برای افزایش سهم محبوبیت و رضایت مشتریان از این برند تشریح شد. مدیر پشتیبانی این شرکت در نشستی خبری گفت: تسهیل شرایط خرید بلیت سفر، راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب از جمله فعالیت‌های این شرکت در راستای رضایت مشتریان است.
علی‌اکبر سلطانلو افزود: برای پشتیبانی از مشتریان در بخش‌هایی از فروش آنلاین بلیت هواپیمایی داخلی و خارجی، بلیت قطار، اتوبوس، هتل داخلی و خارجی و تور آنلاین گروهی ۲۴۷ نفره به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته در شرکت حضور دارند. وی بااشاره به اینکه ظرفیت و آمار پاسخگویی به مشتریان به طور متوسط روزانه ۸ هزار تماس ورودی و ۴ هزار تماس خروجی است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار تماس معادل ۲۵ هزار دقیقه  تماس را در روز پشتیبانی می‌کنیم که این تماس‌ها در ایام پرسفر سال تا ۱۵ درصد هم افزایش می‌یابد. وی کانال برقراری ارتباط تلفنی را ایمیل، پیامک، فکس، واتس‌آپ، تلگرام و تیکت اعلام کرد. وی در حالی که علی‌بابا را یک مرجع گردشگری برای مسافران دانست ادامه داد: مسافران می‌توانند قبل از سفر در مورد وضعیت آب و هوا، ترافیک و … در مقصد مورد نظر از کارشناسان علی‌بابا اطلاعات بگیرند. وی استرداد مبلغ واریزی مسافر در صورت کنسلی ظرف نیم‌ساعت را از دیگر خدمات علی‌بابا برشمرد.
 
سلطانلو همچنین با اشاره به سرویس جدید پاسخگویی به مشتریان گفت: سرویسی راه‌اندازی کردیم (Call back) که براساس آن افرادی که با پشتیبانی تماس می‌گیرند زمان انتظار کمتری را برای ارتباط با پشتیبانی سپری می‌کنند. در این سرویس اگر مسافری نفر چندم از لیست مشتریان در صف انتظار باشد می‌تواند پیام بگذارد تا وقت نوبت، کارشناسان علی‌بابا  با وی تماس بگیرند. وی ادامه داد: براساس یک سرویس دیگر (Agent call back) اگر مکالمه‌ای قطع شود در صورتی که مشتری تا نیم‌ساعت بعد با پشتیبانی تماس بگیرد می‌تواند با همان کارشناس قبلی صحبت را ادامه دهد و نیازی به تکرار گفت‌وگو نیست. سلطانلو در ادامه با اشاره به سرویس دیگری برای مشتریان VIP گفت: با این سرویس مشتری‌های ویژه علی‌بابا بدون گذراندن زمان انتظار برای گفت‌وگو با پشتیبان به ابتدای صف منتقل می‌شوند. مدیر پشتیبانی شرکت سفرهای علی‌بابا در پایان اطلاع‌رسانی اتوماتیک تغییرات زمان پروازی از دو طریق پیامک و ایمیل را از دیگر سرویس‌های خدمات مشتریان این شرکت ذکر کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.