اپراتورها

تلفن همراه

October 21, 2019
12:36 دوشنبه، 29ام مهرماه 1398
کد خبر: 105038

مدیرعامل ایرانسل عنوان کرد: اتصال حدود ۱۰۰۰ روستا به شبکه ایرانسل تا ۲ ماه آینده

مدیرعامل ایرانسل از اتصال 1000 روستای دیگر به شبکه تحت پوشش این اپراتور تا دو ماه آینده خبر داد.
 
 بیژن عباسی آرند امروز در سیزدهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفنی ایرانسل با بیان اینکه چشم‌انداز ما پیشرو بودن در ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به مشتریان است، اظهار کرد: ما در این راه ماموریت داریم به افق زندگی مشتریان خود روشنایی بیشتری ببخشیم.
 
وی ادامه داد: اهداف راهبردی ما در این جهت خلق مدیریت ارزش‌آفرینی برای ذینفعان، خلق تجربه متفاوت برای مشتریان، مدیریت رشد پایدار، تحول مدل عملیاتی و نوآوری و تجارب موفق است.
 
عباسی آرند درباره چگونگی شکل‌گیری اپراتور دیجیتال اظهار کرد: ما برای رسیدن به این مهم سیر تحولی از مکالمه، اینترنت و امور مشترکان، محصولات سازمانی و فروش عمده، دستاوردها و مسئولیت‌های اجتماعی را پشت‌سر گذاشته‌ایم.
 
وی اضافه کرد: در توسعه کسب و کار دیجیتال، مدیریت رسانه‌های دیجیتال و تبلیغات موبایلی، سرگرمی، بیمه و کودکان و نوجوانان را مورد توجه قرار داده‌ایم. همچنین در حوزه فناوریهای مالی و سرمایه‌گذاری به حمل و نقل، مالی و پیامرسان‌ها توجه داشته‌ایم.
 
عباسی آرند سهم سهم ایرانسل از بازار اپراتور موبایلی را 43 درصد عنوان کرد و افزود: از زمان صدور پروانه اینترنتی تا به امروز ایرانسل بیش از 20 هزار نفر را تحت پوشش شبکه نسل دوم همراه، بیش از 22 هزار نفر را تحت پوشش شبکه نسل سوم، بیش از 20 هزار نفر را تحت پوشش شبکه نسل چهارم و 3600 نفر را تحت فروش شبکه 4.5 ثابت قرار داده است.
 
به گفته وی در حال حاضر ایرانسل بیش از نیم میلیون مشتری خود را تحت پوشش اینترنت ثابت قرار داده است و 652 شهر از نسل 4.5 این اپراتور برخوردار هستند.
 
مدیرعامل ایرانسل از اتصال 1000 روستای دیگر به شبکه تحت پوشش ایرانسل خبر داد و گفت: روستاهای تحت پوشش از طریق الحاق کوه نور به ایرانسل متصل خواهند شد.
 
وی تعداد روستاهای برخوردار از شبکه 2G را 1287 روستا، شبکه 3G را 1975 روستا و شبکه 4G را 1007 روستا عنوان کرد.
 
عباسی آرند درباره روستاهای تحت پوشش رومینگ گفت: روستاهای تحت پوشش از طریق رومینگ با های‌وب 4789 روستا با جمعیتی بیش از 966 هزار نفر هستند.
 
وی در ادامه سخنان خود درباره زیرساخت‌های ارتباطی بین‌المللی رومینگ این اپراتور گفت: ایرانسل به منظور سهولت در دسترسی به خدمات ارتباطی مشترکان خود در سفرهای داخلی و خارجی اقدام به ارائه خدمات رومینگ به سایر اپراتورها و اخذ این خدمات کرده است.
 
عباسی آرند افزود: در حال حاضر ارائه خدمات رومینگ ایرانسل در 144 کشور انجام می‌شود و قرارداد ارائه خدمات رومینگ را با 322 اپراتور داریم.
 
مدیرعامل ایرانسل از ارائه رومینگ دیتا برای اولین بار توسط این اپراتور خبر داد و گفت: همچنین برای اولین بار رومینگ 4G نیز ارائه می‌شود ضمن اینکه معرفی سیم‌کارت‌های اعتباری نیز برای اولین بار انجام می‌گیرد.
 
وی با اشاره به ایام اربعین اظهار کرد: در ایام اربعین زائران از خدمات ویژه رومینگ برخوردار شدند به نحوی که 1.7 میلیون نفر از این خدمات استفاده کردند که نسبت به سال گذشته رشد 78 درصدی داشته است.
 
عباسی آرند ادامه داد: در این ایام همچنین میزان دقیقه مکالمه توسط اپراتور ایرانسل رشد 50 درصدی پیامک‌ها و مصرف دیتا رشد 56 درصدی داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.