تلفن همراه

گوشی

October 25, 2019
13:21 جمعه، 3ام آبانماه 1398
کد خبر: 105182

گوشی جدید شیائومی گواهینامه تولید دریافت کرد

 
گوشی جدید شیائومی که قرار است با شارژر فوق سریع ۳۰ واتی عرضه شود، گواهینامه EEC تولید دریافت کرد.
 
شیائومی Mi CC9 گواهینامه تولید دریافت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی گوشی سری CC خود را را به عنوان عضوی خلاق و مناسب برای افراد کنجکاو از اعضای Mi این شرکت معرفی کرد. در حال حاضر خبر‌هایی از دو گوشی از این سری با نام‌های Mi CC9 و Mi CC9e منتشر شده است. از بین این دو تلفن همراه جدید شیائومی، گوشی Mi CC9 موفق به کسب مجوز تولید شده است و از ویژگی‌های مناسبی برخودار است.
 
تنها اطلاعات در دست از گوشی Mi CC9e وزن کمتر و قیمت ارزان‌تر آن نسبت به دیگر عضور سری CC است. گوشی Mi CC9 به تازگی موفق شدند از کمیسیون تایید فنی گوشی‌های هوشمند اورآسیا مجوز ساخت را دریافت کند. سازندگان این تلفن همراه به مشتریان خود وعده داده‌اند که Mi CC۹ با توانایی پشتیبانی از شارژر‌های فوق سریع تولید می‌شود و درون جعبه آن یک شارژر ۳۰ واتی وجود خواهد داشت.
 
دیگر ویژگی این گوشی هوشمند وجود پردازنده اسنپدراگون 730G در آن است. گروهی از کارشناسان معتقدند که گوشی آینده شیائومی دارای دوربینی سه گانه با کیفیت ۴۸ است. چنین کیفیتی به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویری دیدنی و حرفه‌ای را ثبت کنند. بدون شک شیائومی برای نمایش تصاویر با بهترین کیفیت ممکن در گوشی Mi CC9 نیز فکر کرده است.
 
این گوشی دارای نمایشگر Super AMOLED است و با وضوحی بسیار بالای تصاویر مختلف را در مقابل چشم کاربر خود نمایش می‌دهد. تمام انرژی مورد نیاز در این تلفن همراه از طریف باتری ۴ هزار و ۳۰ میلی‌آمپرساعت آن تامین می‌شود. رابط کاربری MIUI 10 و سیستم عامل Android Q تقریبا آخرین اطلاعات موجود از این گوشی هستند.
 
شیائومی هنوز هیچگونه تاریخ و زمان مشخصی را برای معرفی و عرضه و هم‌چنین قیمتی برای گوشی Mi CC9 را اعلام نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.