اپلیکیشن

تلفن همراه

November 12, 2019
12:22 سه شنبه، 21ام آبانماه 1398
کد خبر: 105757

آغاز «فصل طلایی تعویض روغن» در باشگاه رانندگان اسنپ

 
اسنپ در طرحی به نام «فصل طلایی تعویض روغن» تصمیم دارد بازوی کمکی برای ناوگان رانندگان خود شده و آنها را در این کمپین یاری دهد تا بتوانند روغن موتور خود را با به صرفه‌ترین قیمت موجود در بازار خریداری کنند.
 
در این طرح که با همراهی شرکت موتوسل برگزار می‌شود، رانندگان اسنپ با تخفیفی ویژه روغن‌موتور خریداری کرده و از خدمات تعویض رایگان روغن در نمایندگی‌های مجاز نیز بهره‌مند شوند.
 
روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد که طرح فصل طلایی تعویض روغن از تاریخ ۱۸ آبان آغاز شده و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت و علاوه بر تخفیف خرید روغن موتور، صدها میلیون جوایز نقدی و غیر نقدی و تخفیف‌های ویژه‌ دیگری هم برای کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است.
 
اسنپ همچنین این مژده را داده که به هزار خریدار اول این طرح جایزه‌ ویژه ضدیخ رایگان و همچنین به سه هزار خریدار بعدی هم فیلتر هوای رایگان اختصاص داده می‌شود. رانندگان باید در روزهای آغازین به این طرح بپیوندند تا بتوانند از این مزایا بهره‌مند شوند. اسنپ همچنین اعلام کرده در طول مدت اجرای این طرح هر روز ۲ جایزه ۱ میلیون تومانی به ۲ خریدار خوش‌شانس این طرح تعلق خواهد گرفت.
 
طرح «فصل طلایی تعویض روغن» در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، مشهد، شیراز، اهواز، آبادان، خرم‌آباد، رشت، بندر انزلی، مازندران، گلستان و تبریز اجرایی خواهد شد و تمام رانندگان اسنپ می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
جهت استفاده از این طرح، کاربران راننده اسنپ باید با استفاده از شماره تلفن اسنپی خود در سایت موتوسل به آدرس www.motoselplus.com وارد شوند. بعد از ورود به سایت برای هر کاربر راننده اسنپ، اعتبار ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانند از محصولات سایت خرید خود را انجام دهند. خریداران این طرح برای تعویض روغن موتور که به صورت رایگان انجام می‌شود نیز یک ماه فرصت دارند. همان طور که اشاره شد تمام کاربران راننده اسنپ می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.
 
اسنپ می‌گوید باشگاه رانندگان این شرکت «اولین و بزرگترین باشگاه رانندگان تاکسی اینترنتی در ایران است که تلاش دارد با رسیدگی به خواسته‌های کاربران راننده در جهت افزایش رفاه و رضایت بیشتر آن‌ها اقدام کند». برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می‌توانید به وبلاگ باشگاه رانندگان اسنپ یا سایر کانال‌های اطلاع‌رسانی رسمی مجموعه رانندگان اسنپ مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.