بازی

فناوری اطلاعات

December 1, 2019
11:25 یکشنبه، 10ام آذرماه 1398
کد خبر: 106440

ارائه آخرین دستاوردهای فنی بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه اصفهان

 
پنجمین کنفرانس بین‌المللی "بازی‌های رایانه‌ای: فرصت‌ها و چالش‌ها" با نگاهی ویژه به بازی‌های درمانی، بهمن ماه امسال در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
 
 تحلیل‌های روانشناختی، درمان و ارتقای سلامت روانی، سواد رسانه‌ای، مدل‌سازی احساس و هیجان، رویکردهای هوش محاسباتی، نقش داده‌کاوی و مدل‌سازی رفتار کاربر، رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای، شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات، نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای درحوزه‌ تجارت، اقتصاد وکارآفرینی، مدل‌سازی فرایند توسعه‌ از جمله محورهای مورد بررسی در این رویداد علمی و تخصصی است.
 
همچنین مباحثی مانند تحلیل زیبایی ‌شناختی و هنری، اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی، بهینه‌سازی درتلفیق هنر و تکنیک روایت و بازی ‌نامه‌نویسی، بازی‌های جدی، بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ ایده‌های جدید در حوزه‌های خانواده، درمان و ارتقای سلامت جسمی و وحی، توسعه‌ صنعت گردشگری، درمان اختلالات جسمی، توانبخشی شناختی، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی نیز در این کنفرانس مورد بحث و ارزیابی قرار می‌گیرد.
 
این رویداد در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود تا با وجود مرکز نوآوری صنایع سرگرمی، آزمایشگاه بازی‌های جدی و دبیرخانه دائمی کنفرانس هدایت پژوهش‌های مرتبط با این صنعت نوپا، ثروت‌آفرین و استراتژیک، توسعه‌ زیرساخت‌های آموزش، پژوهش و کارآفرینی در این هنر-صنعت و رسانه به خوبی انجام شود.
 
کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای محلی برای ارائه‌ پژوهش‌های جدید در شاخه‌های مختلف این حوزه است و رونق تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر را دنبال می‌کند. البته این دوره نگاه ویژه‌ای به بازی و کاربردهای آن در حوزه درمان دارد.
 
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، حضور در این رویداد آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی این حوزه و امکان ارتباط مستقیم با پژوهشگران داخل و خارج کشور را برای شرکت کنندگان به دنبال دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.