باندپهن

باندپهن ثابت

باندپهن سیار

December 24, 2019
11:10 سه شنبه، 3ام دیماه 1398
کد خبر: 107276

قدردانی آذری جهرمی؛ از اقدامات شرکت ارتباطات زیر ساخت و دست اندرکاران تامین زیرساخت های ارتباطی مناسبت های ملی و مذهبی

مراسم قدردانی از دست اندرکاران تامین زیرساخت های ارتباطی مناسبت های ملی و مذهبی با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوم دی ماه سالجاری در ساختمان کلاه فرنگی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، این مراسم با حضور فتاحی معاون وزیر ،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ،رادکانی مشاور وزیر در امور تامین و بهبود ارتباطات مناسبت های مذهبی ملی و منطقه ای جمعی از مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه و اپراتورها برگزار شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش های شرکت ارتباطات زیر ساخت و سایر سازمانها ، شرکت ها و اپراتورها درجهت تامین و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار در ایام اربعین حسینی سالجاری تقدیر و تشکرکرد.
بر اساس این گزارش در پایان مراسم لوح سپاسی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سهراب آغ بیات معاون فنی ، علیرضا اصغریان معاون فناوری اطلاعات،اسداله همتی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، رضا حسن بیگی مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام ، محمد غدیرپور مدیر ارتباطات زیرساخت استان خوزستان، حمیدرضا نوشادفر مدیر ارتباطات زیرساخت استان کرمانشاه، مرتضی غفار تبریزی مدیر ارتباطات زیر ساخت استان همدان، مهران عموئی سرپرست اداره کل کنترل و هماهنگی و پایش، مجید جمالو سرپرست اداره کل مهندسی عملیات شبکه ، سلیمان امینی معاون امنیت سیستم های ارتباطی ، فرهاد رضوانی معاون پایش و کنترل و سرویس ، حسن احمدوند معاون دفتر مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل ،فریدون عزیزخانی رئیس اداره نظارت فنی اجرای سامانه های امنیت سیستم های ارتباطی ، مریم محمدی رئیس مرکز مدیریت و پیکره بندی شبکه سوئیچ و سیما زنجانی کارشناس مسئول مدیریت تیکتینگ مشترکین شرکت ارتباطات زیر ساخت اهداء شد .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.