تلفن همراه

گوشی

February 15, 2020
11:31 شنبه، 26ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108829

پیش‌بینی فروش نمایشگرهای تاشو تا ۵ سال آینده

 با رونمایی از گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای تاشو طی ماه‌های اخیر و جدیدترین آنها، گلکسی زد فلیپ سامسونگ، سوالات زیادی درخصوص آینده بازار گوشی‌های هوشمند و واکنش بازار نسبت به این گوشی‌ها در ذهن کاربران و تحلیلگران شکل گرفته است. اگرچه هنوز زود است که بخواهیم در این رابطه با قاطعیت حرف بزنیم، اما محققان مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics نسبت به فروش گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای تاشو بسیار امیدوارند و آینده خوبی را برای این خانواده از گوشی‌ها متصورند.
  به اعتقاد این تحلیلگران،  تا سال ۲۰۲۵،  بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از جمله اپل،  اسمارت فونی مجهز به نمایشگر تاشو را به بازار عرضه خواهند کرد. این تحلیلگران معتقدند استقبال کاربران از این گوشی‌ها،  قابل توجه خواهد بود و طبق پیش‌بینی‌ها،  تا سال ۲۰۲۵ میلادی،  بالغ بر ۱۰۰میلیون گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو به فروش خواهد رفت.  کن هایرز،  مدیر مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics در این باره عنوان کرد: سامسونگ در سال ۲۰۱۹،  بیشترین میزان فروش گوشی‌های تاشو را به خود اختصاص داد و به دنبال آن،  شرکت هوآوی جای گرفت. سامسونگ در بازار کشورهای غربی و آمریکا،  فروش بالایی را تجربه کرد،  اما هوآوی بیشترین فروش را در چین داشت.   برندهای دیگری همچون موتورولا و تی‌سی‌ال نیز مدل‌های جدید تاشوی خود را در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند کرد و به دنبال تصاحب سهمی از این بازار نوظهور هستند. تا سال ۲۰۲۵ همه تولیدکنندگان بزرگ دنیا از جمله اپل،  گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه خواهند کرد. همان‌طور که می‌دانید،  سامسونگ تاکنون دو مدل گوشی مجهز به نمایشگر تاشو به نام‌های گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ را تولید کرده و گفته می‌شود مدل گلکسی فولد این شرکت،  فروش ۵۰۰ هزار دستگاه را تجربه کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.