اپلیکیشن

تلفن همراه

March 1, 2020
15:32 یکشنبه، 11ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109365

گزینه عدم رعایت بهداشت به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

 
 
اسنپ گزینه «عدم رعایت بهداشت» را به بخش امتیازدهی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا به این ترتیب بتواند کنترل بیشتری روی بهداشت سفرهای خود داشته باشد.
 
در حالی که ویروس کرونا جهان را در وضعیت آماده‌باش قرار داده، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند تا در پیشگیری از شیوع این ویروس همراه مردم باشند. رعایت بهداشت در وسایل نقلیه و همینطور بهداشت شخصی سرنشینان یکی از مواردی است که می‌تواند در مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری نقش موثری داشته باشد.
 
اسنپ از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران، حفظ سلامت کاربران مسافر و راننده را در دستور کار قرار داده است.
 
اضافه شدن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن اسنپ یکی از راهکارهایی است که در شرایط فعلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. برقراری این راه ارتباطی با مسافران در روزهایی که باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنیم، کمک می‌کند تا با هشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم. چنانچه در طول سفر احساس کردید مواردی وجود دارد که می‌تواند سلامت شما را به خطر بیندازد با استفاده از این گزینه پشتیبانی
 
اسنپ را در جریان دهید تا زنجیره مقابله با شیوع بیماری مستحکم باقی بماند.
 
اسنپ طی هفته‌ گذشته برنامه جامعی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به واسطه حمل و نقل روزمره اجرا کرده است. در گام اول، اطلاع‌رسانی جامع به رانندگان و مسافرانی که از این تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین اقدام ممکن بود. در گام بعدی تلاش کردیم با توزیع لوازم بهداشتی بین رانندگان این ناوگان، ضروریات لازم برای رعایت موارد جدی‌تر ایمنی و بهداشتی در این روزها را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
 
با توجه به افزایش نگرانی‌ عمومی در رابطه با انتشار ویروس و همینطور بالا بودن احتمال انتقال از فردی به فرد دیگر، خصوصا در فضای بسته خودرو، در نظر داریم در گام بعدی، با استریل کردن خودروی رانندگان فعال در اسنپ که این روزها در حال جابه‌جا کردن مسافران هستند، از نگرانی هر دو دسته کاربران بکاهیم.
 
اضافه کردن گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» مکمل این اقدامات است. در صورتی که احساس کردید دستورالعمل‌های بهداشتی ما در خودرویی که در حال سفر با آن هستید انجام نشده، حتما با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارید تا با آموزش و همچنین ارائه امکانات لازم برای تامین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هر چه بیشتر ویروس کرونا را کاهش دهیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.