تلفن همراه

فناوری

July 1, 2020
16:28 چهارشنبه، 11ام تیرماه 1399
کد خبر: 113620

تصویر سامسونگ تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵G منتشر شد

 
 
تصاویری از نسخه ۵G موبایل تاشوی سامسونگ به نام گلکسی زد فلیپ به تازگی فاش شده است.
 
 به نقل از گیزموچاینا، سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی از موبایل گلکسی زد فلیپ و گلکسی اس ۲۰ رونمایی کرد.
 
یکی از مهمترین جذابیت های گلکسی زد فلیپ با طراحی صدفی شکل، نمایشگر تاشو آن است.درهمین راستا گزارش هایی مبنی بر آن وجود دارد که نسخه ۵Gگلکسی زد فلیپ همراه سری گلکسی نوت۲۰ در ۵ آگوست رونمایی می شود.
 
 
هفته گذشته مشخصات کامل این دستگاه در وب سایت TENAA ظاهر شد. اکنون در همین وب سایت«گلکسی زد فلیپ ۵G» نیز همراه تصاویر آپدیت شده است.  علاوه بر آن موبایل تاشو مذکور تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را نیز به دست آورده است.
 
تصاویر این موبایل نشان می دهد ظاهر آن با نسخه LTE یکسان است. هنگامیکه دستگاه باز می شود، یک نمایشگر تاشو با سوراخی در آن دیده می شود. در بخش چپ دستگاه محل قرار گرفتن سیم کارت و دکمه تنظیم صدا  و در سمت راست اسکنر اثر انگشت وجود دارد.
 
پشت موبایل یک نمایشگر همراه فلش ال ای دی و تنظیمات ۲تایی دوربین به چشم می خورد.
 
گلکسی زد فلیپ نمایشگر۶.۷ اینچی AMOLED  دارد. نمایشگر بیرونی دستگه نیز ۱.۰۵ اینچی و AMOLED است.  در این دستگاه از ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.
 
 گلکسی زد فلیپ ۵G  باتری دو بخشی ۲۵۰۰ و ۷۰ میلی آمپری دارد. دوربین سلفی آن ۱۲ مگاپیکسل است. دوربین های پشتی آن نیز ۱۲ و ۱۰مگاپیکسل هستند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.