بازی

فناوری اطلاعات

October 11, 2020
16:46 یکشنبه، 20ام مهرماه 1399
کد خبر: 117059

کوئیز آو کینگز: در متقلب بودن ۵۳۵ اکانت شَک نداریم

 
حدود هفت روز از نشست مشترک کوئیز آو کینگز و کاربرانی که حسابشان به دلیل استفاده از بات تلگرامی مسدود شده، می‌گذرد. حالا مدیر روابط عمومی کوئیز آو کینگز اعلام کرد که با اینکه قرار شد پس از کوئیزکاپ دوباره موضوع را بررسی کنند؛ اما آنها مطمئن هستند که این کاربران متقلب هستند. آنطور که امیر گلخانی تاکید می‌کند، این تیم به دنبال ایجاد محیط امن و سالم برای کاربران است تا بتوانند از بازی لذت ببرند، به همین خاطر تغییر رویکرد نخواهند داشت چون یک میلیون کاربر فعال در ماه دارند و باید پاسخگوی آنها هم باشند.
 
امیر گلخانی، مدیرروابط عمومی کوئیز آوکینگز در مورد چرایی مسدود شدن حساب کاربران بازی کوئیز به پیوست گفت: «کوئیز آو‌کینگز مانند هربازی دیگری راه‌های تقلبی دارد. ما هم از این موضوع اطلاع داریم. تیم امنیت کوئیز هم مداوم روی این موضوعات تمرکز کرده است. حدود هشت ماه پیش درگیر پروژه‌ای به نام بات تلگرامی شدیم و یک بات را هم شناسایی کردیم، سپس قوانین خود را به روزرسانی و اعلام کردیم که این موضوع بات تلگرامی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.»
 
او ادامه داد: «قصد ما ایجاد محیط امن و سالم برای کاربران است تا بتوانند از بازی لذت ببرند و به همین خاطر خیلی قاطع و سریع اقدام کردیم. تیم فنی راه دور زدن امنیت بازی را مسدود کرد و اکانت ۵۳۵ کاربری که از این بات استفاده کرده بودند را هم بست. ما براساس قوانین بازی که کاربران پذیرفتند، اقدام کردیم؛ اما به خاطر احترامی که به بنیاد داشتیم، حاضر شدیم با متقلبین صحبت کنیم و دلایل را مستقیم و شفاف توضیح دهیم.»
 
به گفته گلخانی نتیجه جلسه این شد تا ۱۰ آبان‌ماه پس از کوئیز کاپ دوباره موضوع را بررسی ‌کنند و اگر در این مورد نکته‌ای وجود داشت اعلام می‌کنند؛ اما آنها مطمئن هستند که این کاربران متقلب هستند.
 
گلخانی همچین افزود: «موضوعی که باعث شد تا تمام این جریان به رسانه‌ها برسد وبسیاری برداشت متفاوت داشته باشند، این است که آنها نمی‌دانند این افراد متقلب هستند. در صورتی که این کاربران در عدالت بازی اخلال ایجاد کردند. با اینحال ما تغییر رویکرد نخواهیم داشت چون یک میلیون کاربر فعال در ماه داریم و باید پاسخگوی آنها هم باشیم.»
 
او همچنین افزود: «قوانین بازی همواره برای حفظ سلامت فضای آن در حال تغییر است. در رابطه با مسدود شدن این متقلبان نیز قوانین ۴۸ ساعت قبل از مسدود شدنشان، به‌روز شد. اگر تغییر قوانین بزرگ باشد، حتما از طریق پیام درون بازی اطلاع‌رسانی می‌شود.»
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.