تلفن همراه

گوشی

October 24, 2020
11:42 شنبه، 3ام آبانماه 1399
کد خبر: 117423

جزئیات سخت‌افزاری وان پلاس نورد N10 و نورد N100 فاش شد

 
 
 
بر اساس شایعات، وان‌پلاس نورد ان 10 از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ و  وان‌پلاس نورد ان 100 از اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده خواهد کرد.
 
 
وان‌پلاس در نظر دارد ۲۶ اکتبر (۵ آبان) دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. محصولات جدید شرکت چینی درواقع از سخت‌افزار میان‌رده و پایین‌رده برخوردار هستند و طبق گزارش‌ها، با نام‌های وان‌پلاس نورد N10 و N100 روانه بازار خواهند شد. نورد N10 تلفن هوشمندی با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده است و نورد N100 محصولی محسوب می‌شود که شرکت وان‌پلاس برای بازار گوشی‌هوشمند پایین‌رده عرضه خواهد کرد.
 
تنها چند روز به زمان برگزاری رویداد وان‌پلاس برای معرفی محصولات جدید باقی مانده است؛ اما افشاگری با حساب کاربری OnLeaks@ مشخصات سخت‌افزاری دو گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس را در توییتر منتشر کرده تا کاربران و علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی با وان‌پلاس نورد ان ۱۰ و ان ۱۰۰ آشناتر شوند.
 
وان‌پلاس نورد ان ۱۰ محصولی است که از نسل نوین ارتباطات یعنی 5G پشتیبانی می‌کند. شرکت چینی برای گوشی هوشمند خود صفحه‌نمایشی ۶/۴۹ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن +FHD انتخاب کرده است که البته مشخص نیست نورد ان ۱۰ از چه پنلی بهره می‌برد. محصول جدید شرکت چینی از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ قدرت می‌گیرد و دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. 
 
در پنل پشتی وان‌پلاس نورد ان ۱۰ از ماژول دوربین چهارگانه استفاده می‌شود که متشکل است از دوربین اصلی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و سنجش میزان عمق در تصویر. علاوه بر موارد فوق، وان‌پلاس نورد ان ۱۰ از باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.
 
مدل پایین‌رده که وان‌پلاس نورد ان ۱۰۰ نام دارد، برخلاف مدل ان ۱۰ از ارتباطات 4G پشتیبانی می‌کند و قادر به استفاده ازشبکه‌ی 5G نیست. نورد ان ۱۰۰ دارای صفحه‌نمایش ۶/۵۲ اینچی با پنل LCD و رزولوشن +HD است و از تراشه اسنپدراگون ۴۶۰، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. وان‌پلاس برای محصول پایین‌رده خود از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و در پنل پشتی، دوربینی با ماژول سه‌گانه قرار دارد. 
 
ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی وان‌پلاس نورد ان ۱۰۰ متشکل شده است از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای سنجش میزان عمق در تصویر.
 
در آخر باید گفت وان‌پلاس نورد ان ۱۰ و ان ۱۰۰ نسبت به وان‌پلاس نورد از سخت‌افزاری ضعیف‌تر برخوردار هستند و طبیعتا قیمت کمتری دارند. درواقع انتظار می‌رود هر دو محصول جدید شرکت چینی، قیمتی کمتر از ۳۷۹ دلار (قیمت وان‌پلاس نورد) داشته باشند
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.