اپلیکیشن

بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

November 3, 2020
12:23 سه شنبه، 13ام آبانماه 1399
کد خبر: 117736

آغاز ثبت‌نام در جام Call of Duty Mobile بازار

ثبت‌نام برای بردن جایزه ۶۰ میلیونی در جام Call of Duty Mobile بازار شروع شد!
 
 
جام قهرمانی Call of Duty Mobile اولین و بزرگ‌ترین رویداد ایرانی رقابت‌ آنلاین فردی و گروهی Call of Duty Mobile شروع به ثبت‌نام کرد. این رویداد در دو مرحله در روز ۲۲، ۲۳ و ۳۰ آبان برگزار خواهد شد. برندگان این رقابت آنلاین در بخش گروهی و فردی در مجموع ۶۰ میلیون تومان جایزه از بازار دریافت خواهند کرد.
 
مسابقات ورزش‌های الکترونیکی یا Esports در سراسر دنیا طرفداران خاص و پروپاقرص خود را دارد. برگزاری چنین رویدادهایی به افزایش شادابی و همچنین ایجاد رقابت در بین جوانان منجر می‌شود. مسابقه Esports برای اولین بار در ایران توسط پلتفرم انتشار بازی و برنامه موبایلی «بازار» در همراهی با انجمن ورزش الکترونیک ایران برگزار خواهد شد. بازی  Call of Duty Mobile  که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جهان برای این رقابت انتخاب شده است. در  ورزش‌های الکترونیکی موبایل هر کس با دستگاه و سیستم عاملی متفاوت وارد این بازی می‌شود.
 
برگزارکننده این رویداد «بازار» پلتفرم انتشار برنامه و بازی موبایلی همراه با انجمن بازی‌های الکترونیک ایران است. هدف برگزاری این رویداد ایجاد بستر رقابت هیجان‌انگیزی برای جوانان ایرانی است.  بازار با برگزاری رویداد Esport سعی دارد که درگیری بیشتر با بازی‌کننده‌های ایرانی بسازد و خدمات متنوع خود را در عرصه بازی به گوش بازی‌کننده‌ها برساند.
 
در سال‌های اخیر، بازار با فعالیت در حوزه بازی گام‌های متعددی برداشته است. از این گام‌ها می‌توان به برگزاری دو دوره رویداد بازی‌سازی کژوال کمپ، حمایت از کمپین بازی‌سازان ایرانی «سرگرمیت با ما»، سرمایه‌گذاری روی استودیو بازی‌سازی آواگیمز و  انتشار گزارشهای اختصاصی داده محور برای بازی‌سازان اشاره کرد.
 
شرایط ثبت‌نام و مرحله بازی‌ها
 
علاقه‌مندان در رقابت آنلاین جام قهرمانی Call of Duty Mobile می‌توانند به صورت گروه ۴ نفره یا فردی بازی کنند. برای شرکت به صورت فردی لازم است شرکت‌کننده بالای ۱۵ سال سن داشته باشد و هزینه ۲۰ هزارتومانی ثبت نام را پرداخت کند. در رقابت آنلاین گروهی، گروه‌ها باید ۴ نفری باشند و اطلاعات تمامی بازیکنان برای ثبت نام گروهی ضروری است. هزینه‌ی ثبت‌نام برای هر تیم ۵۰ هزار تومان است. برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از  این لینک وارد شوید.
 
۲۲ آبان ماه روز اول برگزاری رقابت‌هاست. رقابت آنلاین انفرادی روز ۲۲ آبان و رقابت آنلاین گروهی روز ۲۳ آبان ماه برگزار می‌شود. در مرحله اول تیمها و افراد به رقابت خواهند پرداخت و سه تیم برتر و ۸ نفر اول مسابقات انفرادی در جام قهرمان قهرمانان در ۳۰ آبان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. آدرس سایت این رویداد esports.cafebazaar.ir است.
 
بازار پیش‌تر با میزبانی از ۸۰ هزار بازی موبایلی اندرویدی در دسته های مختلف سعی کرده بستر مناسبی برای دانلود و به روز رسانی برنامه برای ۴۱ میلیون کاربر خود باشد. از طرف دیگر سعی کرده با ارائه خدمات میزبانی و همچنین فرصت دیده شدن به  استودیوهای بازی‌سازی نقش پویا و محکمی در رشد  صنعت بازی موبایل در ایران ایفا کند و سبب‌ رشد تعداد استودیوهای بازی‌سازی و تولید بازی‌های باکیفیت‌تر ایرانی، و در نتیجه استقبال روزافزون کاربران از بازی‌های داخلی شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.