رگولاتوری

December 15, 2020
21:07 سه شنبه، 25ام آذرماه 1399
کد خبر: 119141

احمدرضا شرافت رئیس کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه شد

 
احمد رضا شرافت نامزد معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، به ریاست کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) برگزیده شد.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در چهل و چهارمین اجلاس کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT)، احمدرضا شرافت نامزد معرفی‌شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، به‌اتفاق آراء به ریاست این کمیته برگزیده شد.
 
کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) یکی از ارکان مهم و اصلی این سازمان بین‌المللی است که نقش مهمی در تدوین استراتژی‌ها و برنامه‌وبودجه سالیانه اتحادیه بر عهده‌دارد.
 
پیش از ایران، کره جنوبی عهده‌دار مدیریت این کمیته بود و روسای قبلی در ادوار پیشین نیز غالباً از کشورهای بانفوذ شرق آسیا در این جایگاه قرار داشتند.
 
انتخاب نماینده ایران به‌عنوان رئیس کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) در اجلاس چهل و چهارم که از ۱۷ تا ۱۹ آذرماه (۷ تا ۱۰ دسامبر) برگزار شد، تحول مهمی در مسیر تأثیرگذاری و ایفای نقش بیشتر کشورمان در جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود. ۳۸ کشور از سراسر آسیا و اقیانوسیه در این اتحادیه عضو هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.