تلفن همراه

گوشی

December 19, 2020
15:05 شنبه، 29ام آذرماه 1399
کد خبر: 119251

مدیرعامل آنر پس از جدایی از هواوی: منتظر رونمایی از یک موبایل پرچمدار باشید


 
مدیرعامل آنر وعده رونمایی از یک موبایل پرچمدار با سخت افزار قدرتمند بلافاصله پس از تکمیل پروسه جدایی از هواوی را داد.
 
آنر اواخر آبان ماه امسال رسماً از هواوی جدا شد و حالا برخی از برنامه‌های آینده آن ارائه شده است. «ژائو مینگ» (Zhao Ming)، مدیرعامل آنر به تازگی با انتشار نامه‌ای در شبکه اجتماعی Weibo از عرضه اولین موبایل این برند پس از مستقل شدن خبر داد. او تاریخ دقیق عرضه این موبایل را اعلام نکرد ولی آنطور که در گزارش نوشته شده، احتمالاً ماه آینده میلادی عرضه می‌شود.
 
مینگ ملاقاتی کوتاه با برخی از هواداران آنر داشت و برخی از برنامه‌های این شرکت را با آن‌ها در میان گذاشت. او تأیید کرد که آنر به زودی از یک گوشی پرچمدار با سخت افزار قدرتمند رونمایی می‌کند. وی از احتمال عرضه موبایل‌های سری میت و P با برند آنر خبر داد تا مثل هواوی بوسیله این دو خانواده پیشرفت خود در زمینه فناوری‌های موبایل را به رخ بکشد.
 
 
مینگ اضافه کرد که همیشه بین آنر و هواوی برای عرضه محصولات بهتر و پاسخگویی به تقاضای مشتریان رقابت وجود داشته است. به نظر می‌رسد این رقابت دیگر دوستانه نیست چرا که «رن ژنگفی»، بنیانگذار هواوی نیز به تازگی اعلام کرد که این شرکت از این پس نه تنها با آنر ارتباط پنهانی ندارد، بلکه به رقیب آن تبدیل خواهد شد.
 
آنر قصد دارد با کنار زدن هواوی به برترین برند موبایل در چین تبدیل شود. بر اساس برخی گزارش‌ها، ژائو مینگ یکی از اهداف آنر در سال ۲۰۲۱ را فروش ۱۰۰ میلیون موبایل تعیین کرده است. آنر برای دستیابی به این هدف بزرگ در حال بستن قرارداد با تأمین کنندگان قطعات موبایل است. این شرکت در آستانه توافق با کوالکام برای خرید چیپست‌های اسنپدراگون است. مدیاتک نیز از تأمین تراشه‌های مورد نیاز آنر پس از ارزیابی و بررسی محدودیت‌های اعمال شده از سوی آمریکا خبر داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.