اپراتورها

تلفن همراه

January 19, 2021
9:43 سه شنبه، 30ام دیماه 1399
کد خبر: 120286

عملیات بتن‌ریزی برای یک سایت همراه اول حادثه‌آفرین شد

ICTna.ir – عملیات بتن‌ریزی برای استقرار سایت فنی همراه اول در یکی از استان‌ها با مقاومت مردمی و بروز حادثه مواجه شد.
 
mci logo png .png
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید یاسر رایگانی، مدیرکل ارتباطات همراه اول با اعلام این مطلب در توئیتر خود نوشت: این عملیات به دلیل ذهنیت مردم محلی نسبت به نصب تجهیزات مخابراتی و تشعشات آنها پس از حضور 60 مامور نیروی انتظانی و مجروح شدن یکی از آنها، مصدومیت یکی از کارکنان همراه اول و بازداشت پنج نفر به پایان رسید.
 
این درحالیست که جمع‌بندی اطلاعات موجود و تحقیقات علمی انجام شده نشان می‌دهند توان آنتن‌های BTS به اندازه‌ای نیست که خطراتی را برای انسان و دیگر موجودات زنده ایجاد کند. ضمن اینکه شرکت‌های تولید کننده آنتن‌های BTS همگی از استانداردهای جهانی پیروی می‌کنند و محصولات آنها مورد تایید سازمان‌های ذیربط از جمله کمیسیون بین‌المللی محافظت در برابر پرتوهای یونساز، انجمن مهندسین برق و الکترونیک و سازمان بهداشت جهانی هستند.
 
از سوی دیگر، تمامی اپراتورهای موبایل فعال در ایران باید پروانه ضروری اشتغال به کار پرتوکاران و بهره‌برداری از منابع پرتوزا را دریافت کنند و اندازه‌گیری تشعشعات آنتن‌های موبایل در ایران از سال 1380 تاکنون نشان داده که شدت پرتو رادیویی آنتن‌های BTS نه تنها از حد مجاز بیشتر نیست بلکه در بیشتر موارد در سطح یک صدم حد مجاز قرار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.