تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 20, 2021
15:13 چهارشنبه، 1ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120345

مشاوره پزشکی آنلاین با دفترچه بیمه در دکتر ساینا فراهم شد

 
 
کاربران استارت‌‌آپ دکتر ساینا،پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی، مشاوره تلفنی و نوبت‌دهی آنلاین، از امروز (اول بهمن‌ماه) می‌توانند با در اختیار داشتن دفترچه بیمه پایه معتبر از پوشش بیمه‌ای مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا بهره ببرند.
 
 استار‌ت‌آپ دکتر ساینا برای نخستین بار این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا با در اختیار داشتن دفترچه بیمه پایه معتبر شامل بیمه تامین اجتماعی ، بیمه سلامت و دیگر بیمه‌ها از خدمات مشاوره آنلاین با هزینه کمتر استفاده کنند.
 
مهدی خدادادی، مدیرعامل دکتر ساینا در مورد پوشش بیمه‌ای مشاوره آنلاین گفت: «بحث بیمه در حوزه سلامت برای مردم که بابت بیمه هزینه‌ای پرداخت می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به شیوع کرونا در دنیا نیز بسیاری از مجموعه‌های درمانی برای اینکه بتوانند خدمات آنلاین ارائه دهند، به سمت بیمه رفتند تا مردم و سازمان‌ها بتوانند از این خدمات آنلاین درمانی بهره ببرند.»
 
او در ادامه اضافه کرد: «اگر بخواهید به صورت حضوری به مطب مشاوره و تغذیه و دندانپزشکی مراجعه کنید، بیمه پوشش نمی‌دهد. خبر خوب در مورد طرح ما این است که بسیاری از تخصص‌ها اعم از روانشناسی، روانپزشکی، دندانپزشکی و تغذیه می‌توانند از بیمه استفاده کنند.درصد کاهش هزینه در تخصص‌های متفاوت، فرق دارد؛ اما حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه‌های درمان کاهش می‌یابد.»
 
به گفته خدادادی یکی از دغدغه‌هایی که بیمه‌ها دارند، بحث احراز هویت است و برای اینکه دکتر ساینا بتواند نظر بیمه‌ها را جلب کند کاربر خود را استحقاق‌سنجی می‌کند تا دریابد تحت پوشش بیمه معتبر است یا خیر و اگر بیمه معتبر داشت می‌تواند از خدمات مشاوره آنلاین دکتر ساینا بهره ببرد. او همچینن بیان کرد: «در تلاش هستیم تا بیمه‌های تکمیلی هم در این موضوع همراه ما باشند. به این صورت بخش اعظمی از هزینه‌ها را می‌توانند پوشش دهند. هم‌اکنون بیمه‌ها API خود را در اختیار ما قرار دادند و وقتی فرد کدملی و تاریخ تولدش را وارد سیستم می‌کند، ما می‌توانیم استحقاق‌سنجی را انجام دهیم.»
 
براساس گفته‌های خدادادی، وقتی کاربر وارد دکتر ساینا می‌شود، پس از انتخاب متخصص خود در بخش پرداخت هزینه، گزینه پرداخت با بیمه را  انتخاب و کدملی و تاریخ تولد را وارد می‌کند، در این مرحله این پلتفرم براساس کدملی و تاریخ تولد استحقاق‌سنجی انجام می‌دهد و اگر بیمه معتبر باشد، کاربر می‌تواند از بیمه خود برای مشاوره آنلاین استفاده کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.