تلفن همراه

گوشی

February 14, 2021
11:38 یکشنبه، 26ام بهمنماه 1399
کد خبر: 121059

آیفون تاشو احتمالا با پشتیبانی از قلم اپل پنسل در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود

 
مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و اپل در حال آزمایش نمایشگرهای تاشو است. حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از قلم اپل پنسل را به این محصول اضافه کنند.
 
بازار گوشی‌های تاشو در سال‌های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت و در کنار کمپانی‌هایی مانند سامسونگ، اپل هم آیفون تاشو را وارد بازار می‌کند. در حقیقت انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ اکثر تولیدکنندگان هوشمند دارای محصولات با نمایشگر تاشو باشند.
 
در صورتی که گزارش‌های گذشته صحت داشته باشند، این آیفون منحصر به فرد رقیب گلکسی زد فلیپ خواهد بود و همچنین کاربران جوان را هدف قرار می‌دهد. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها در حال بررسی سایزهای مختلف نمایشگر هستند که یکی از آن‌ها در حالت باز مشابه آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود.
 
حالا گزارشی جدیدی درباره آیفون تاشو منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای در اختیارمان قرار می‌دهد. ظاهرا این گوشی اپل با نمایشگر ۷.۳ تا ۷.۶ اینچی OLED از راه می‌رسد و همچنین قادر به پشتیبانی از قلم خواهد بود. به احتمال زیاد این قلم همان اپل پنسل است که هنوز هیچ آیفونی از آن پشتیبانی نمی‌کند.
 
با وجود اینکه بسیاری منتظر رونمایی از اولین آیفون تاشو هستند، گزارشی در سال ۲۰۱۹ به این موضوع اشاره داشت که اولین دستگاه تاشو اپل در حقیقت آیپد تاشو و نه یک گوشی خواهد بود. با این حال گزارش اخیر از معرفی آیفون تاشو در ۲۰۲۳ خبر می‌دهد.
 
علاوه بر اپل که شاید برای اولین بار پشتیبانی از قلم را به آیفون‌ها اضافه کند، سامسونگ هم برای اولین بار چنین قابلیتی را به یکی از گوشی‌های سری گلکسی S یعنی گلکسی S21 اولترا اضافه کرد. علاوه بر این گوشی قدرتمند، انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ هم قادر به پشتیبانی از قلم S Pen باشد.
 
با توجه به گزارش‌ها، در سال‌های پیش رو رقابت سنگینی را میان گوشی‌های تاشو برندهای مختلف شاهد خواهیم بود. علاوه بر سامسونگ و اپل، شرکت‌های چینی هم به یکی از بازیگران اصلی این بازار تبدیل خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.