اپراتورها

تلفن همراه

March 14, 2021
14:48 یکشنبه، 24ام اسفندماه 1399
کد خبر: 122051

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران: فعالیت های مخابرات منطقه تهران، نماد تخصص و کار جهادی است

محمود زاده رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در بازدید از مرکز کنترل عملیات شبکه مخابرات تهران ، هدف از این بازدید را آشنایی هرچه بیشتر با وضعیت فناوری های مورد استفاده و فضای سرویس دهی به مشترکان مخابرات منطقه تهران عنوان کرد و اظهارداشت: آنچه که در مرکز کنترل عملیات شبکه مخابرات تهران مشهود است ، یکپارچگی و رعایت استانداردهای سخت افزاری و نرم افزاری است که بابروزرسانی های انجام گرفته شده شاهد پیوندی میان فناوری های قدیم و جدید توام با دانش و تخصص های روزآمد هستیم.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،محمودزاده ، ایجاد و راه اندازی مجموعه ای هم افزا و یکپارچه را ناشی از مدیریت جهادی حاکم بر مخابرات منطقه تهران دانست و با اعتقاد به اینکه برای یکپارچگی کشور در این حوزه باید قدردان چنین مجموعه ای بود خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش مخابرات منطقه تهران با همین رویکرد جهادی می توانند بصورت سراسری و کشوری وارد عمل شوند اما بازتعریف مجدد و معماری جدید در سوئیچ و اکسس ها مورد نیاز است.
 
رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران برلزوم معماری جدید در شبکه مخابرات منطقه تهران تاکید کرد و گفت: با تکیه بر تجربیات قبلی و فناوری های دریافتی و همچنین سیستم هایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار دارد می توان نظام مجموعه تهران را اقتصادی تر ببینیم و از مهندس ملک جعفریان می خواهم با بررسی های بیشتر در این باره اقدام کنند..
 
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری و تصمیم گیری درست در مقطع حساس کنونی ، مقوله ای مهم در مسیر رو به رشد مخابرات است تصریح کرد: امیدوارم با تعامل هرچه بیشتر ، چالش های موجود به پاردایم های مثبت تبدیل شود و کل سیستم به مرحله ای از بلوغ برسد تا با تصمیمات صحیح شاهد موفقیت مخابرات بعنوان پیشانی توسعه کشور باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.