اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 15, 2021
16:33 دوشنبه، 25ام اسفندماه 1399
کد خبر: 122093

کلاب ‌هاوس از تولیدکنندگان محتوا حمایت می‌کند

 
کلاب ‌هاوس قصد دارد از تولیدکننده‌های محتوا در این پلتفرم حمایت کند و یک سری ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار بدهد.
 
 
پائول دیویسون، مدیرعامل کلاب‌هاوس، در جلسه هفتگی این شرکت اعلام کرد که اولین برنامه حمایتی از تولیدکننده‌های محتوا به‌زودی شروع می‌شود.
 
این برنامه حمایتی که Clubhouse Creator نام دارد، قصد دارد مجری‌ها و برنامه‌سازان مختلف را تحت تأثیر قرار بدهد تا بتوانند مخاطب مورد نیاز خود را پیدا کنند، با برندهای مختلف ارتباط بگیرند و از همه مهم‌تر از برنامه خود کسب درآمد کنند.
 
Clubhouse Creator در ابتدا ۲۰ تولیدکننده محتوا را قبول می‌کند و به گفته ورج، علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود برای پیوستن به این طرح را تا تاریخ ۱۱ فروردین ارسال کنند.
 
کلاب‌هاوس در تاریخ ۲۷ اسفندماه اولین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. این شبکه اجتماعی در طول سال گذشته یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر در سیلیکون‌ولی بود که باعث شد شرکت‌‌های دیگر از جمله توییتر و فیسبوک هم به فکر راه‌اندازی چنین سرویسی بیفتند. توییتر چند وقت پیش سرویس Spaces را معرفی کرد که دقیقا شبیه به کلاب‌هاوس است و به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد.
 
دیویسون به این موضوع اشاره کرد کلاب‌هاوس به‌زودی اولین تور جهانی خود را شروع می‌کند و قصد دارد جلسه بعدی خود را در ایتالیا برگزار کند.
 
همچنین مشخص شده است که یک سری ویژگی‌ که کاربران مدت‌ها به‌ دنبال آن بودند، مانند به اشتراک گذاشتن لینک‌ها و فیلتر زبان، به‌زودی به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود.
 
کلاب‌هاوس دیگر به لیست مخاطب‌های گوشی دسترسی نخواهد داشت و کاربران می‌توانند مستقیم با استفاده از شماره تماس کاربران، دیگران را به این شبکه اجتماعی دعوت کنند.
 
به گفته‌ی دیویسون، کاربران می‌توانند برای حذف لیست مخاطب‌های خود که در کلاب‌هاوس ذخیره شده‌اند با این شرکت در تماس باشند؛ البته به‌زودی ابزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانند لیست مخاطب‌های کاربران را از کلاب‌هاوس حذف کند.
 
عضویت در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس در حال حاضر فقط با دعوت‌نامه امکان‌پذیر است و اپلیکیشن آن هنوز برای کاربران اندروید منتشر نشده است. به‌تازگی اعلام شده است که ارزش این شبکه اجتماعی صوتی به یک میلیارد دلار رسید.
 
برای ثبت‌ نام در طرح حمایت از تولیدکنندگان محتوا می‌توانید به فرم در نظر گرفته‌شده مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.