تلفن همراه

گوشی

March 22, 2021
10:37 دوشنبه، 2ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122258

مشخصات احتمالی Mi 11 Pro و Mi 11 Pro+ به بیرون درز کرد

به تازگی تصویری از یک جدول مشخصات و قیمت دو پرچمدار جدید شیائومی تحت عنوان Mi 11 Pro و Mi 11 Pro+ به بیرون درز کرده است. این اطلاعات هنوز به تایید نرسیده‌اند و فعلا نمی‌توان به دید قطعیت به آنها نگاه کرد. بر اساس این جدول، گوشی می 11 پرو از یک نمایشگر 6.81 اینچی با وضوح 2K بهره می‌برد. این نمایشگر نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی را ارائه می‌دهد و انتظار عملکرد بسیار خوبی را از این نمایشگر داریم.
 
 
Mi-11-Pro-و-Mi-11-Pro.jpg
 
در عقب گوشی شاهد یک فلاش LED دوتایی و سیستم فوکوس لیزری هستیم که در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر GN2 سامسونگ و دوربین 48 مگاپیکسلی با حسگر IMX586/598 سونی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این دو دوربین، یک دوربین 48 مگاپیکسلی دیگر با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر و زوم هیبریدی 120 برابر نیز وجود دارد. دوربین اصلی از لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می‌برد و دوربین سلفی نیز با یک حسگر 20 مگاپیکسلی در دسترس کاربر قرار دارد.
 
mi 11 proبه یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری مجهز شده است و از قابلیت شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به جدول، این گوشی در دو نسخه با 8 و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 773 و 835 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.
 
اما نسخه بهتر یعنی می 11 پرو پلاس اگرچه از نظر نمایشگر تفاوت چندانی ندارد اما در بخش دوربین شاهد تغییراتی هستیم. دوربین اصلی و دوربین دوم در سیستم دوربین عقب با نسخه پرو فرقی ندارد، اما دوربین زوم از قابلیت زوم اپتیکال 10 برابر بهره برده و یک دوربین مخصوص پرتره با حسگر 12 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 2 برابر نیز در دسترس کاربر قرار دارد. دوربین سلفی نیز در این مدل یک نمونه 32 مگاپیکسلی است.
 
شیائومی می 11 پرو پلاس نیز از یک باتری 5000 میلی‌آمپری برخوردار است اما از شارژ بسیار سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، Mi 11 Pro+ احتمالا از استاندارد شارژ QC 5.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی در دو نسخه 8 و 12 گیگابایتی با قیمت 866 و 928 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.