اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 24, 2021
11:51 چهارشنبه، 4ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122286

کمپانی‌های سیلیکون ولی به رغم کاهش محدودیت‌های کرونایی همچنان بسته خواهند بود

ICTna.ir – کمپانی‌های بزرگ فناوری واقع در سیلیکون ولی شامل توئیتر و گوگل به رغم صدور مجوز دولت برای باز کردن دفاترشان با ظرفیت محدود از روز سه‌شنبه اما همچنان ترجیح می‌دهند طی ماه‌های آینده بسته بمانند.
 
google Silicon Valley.PNG
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با کاهش آلودگی به ویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده، سانفرانسیسکو و سانتا کلارا دستورالعمل‌هایی را که باعث شده بود بیشتر ساختمان‌های اداری برای سال گذشته بسته باشند، تغییر دادند.
 
از روز چهارشنبه، شرکت‌ها اجازه خواهند داشت تا دفاتر خود را با ظرفیت حداکثر یک چهارم باز کنند.
 
شهرداری سانفرانسیسکو گفته است: شهر به زودی به حالت عادی باز خواهد گشت و وقتی بازگشایی‌ها گسترده شود، افراد بسیاری به محل کار خود باز خواهند گشت. این اظهارات او درحالی است که شرکت‌های مستقر در سیلیکون ولی که از سال گذشته به کارکنان خود اجازه دادند تا در خانه بمانند و تا تابستان امسال دور کاری کنند، قصد دارند به برنامه زمان‌بندی که قبلا اعلام کرده بودند، پایبند بمانند.
 
شرکت‌هایی همچون سیسکو، و دراپ باکس اعلام کرده‌اند که سیاست‌های دورکاری کارکنان آنها تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت و شرکت باکس نیز به برنامه قبلی خود تا ماه سپتامبر پایبند است.
 
پینترست حداقل تا ماه آگوست، آلفابت گوگل تا ماه سپتامبر و دوکوساین نیز تا قبل از ماه اکتبر نسبت به بازگشایی دفاتر خود و بازگشت کارکنان‌شان اقدام نخواهند کرد.
 
توئیتر، پی‌پال، توئیلو، یلپ و زوم نیز از دیگر شرکت‌هایی هستند که به رغم اظهارات مقامات رسمی دولتی مبنی بر نارنجی شدن سانفرانسیسکو اما همچنان بسته باقی خواهند ماند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.