رگولاتوری در تله کام 2007
ICTna.ir – سیزدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی (تله کام) که از 6 تا 9 آبان 86 با هدف ارایه آخرین دستاوردهای مخابراتی و ارتباطاتی ایران و جهان و نیز تبادل اطلاعات در میان متخصصان ایرانی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، به کار خود پایان داد.
به گزارش ایستنا از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اعتقاد برخی کارشناسان الکامپ سیزدهم به دلیل عواملی چون تبلیغات، خبررسانی موثر، افزایش فضای اشغال شده و حضور تعداد بیشتر شرکت ها و برندهای معتبر نسبت به سال گذشته برای شرکت ها بسیار موفقیت آمیزتر بوده و با استقبال بیشتر علاقه مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان عادی مواجه شد.
سازمان تنظیم مقررات، سازمان فضایی ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب مجموعه های دولتی وزارت ارتباطات، در فضایی به مساحت 145 متر میزبان بازدید کنندگان تلکام امسال بود.
هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی (ایران تله کام) نیز همزمان با این نمایشگاه و با حضور 122 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی از 17 کشور خارجی برگزار گردید.
برگزاری همزمان دو نمایشگاه الکامپ و تلکام که با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گشایش یافت نکته ای بود که بنابر اظهارات مسوولان مربوطه رونق هرچه بیشتر نمایشگاه حوزه ICT را به دنبال داشت، چرا که حدود 70% بازدید کنندگان نمایشگاه الکامپ و تله کام مشترک بودند و این موضوع موجب صرفه جویی در هزینه و زمان بازدیدکنندگان شد و زمینه حضور کلیه شرکت های کوچک و بزرگ را در حوزه ICT فراهم کرد.
غرفه های نمایشگاه تله کام که با حضور اپراتورهای تلفن همراه به ویژه شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و ایرانسل و تالیا که مخاطبان بی شماری را در سطح جامعه به خود اختصاص می دهند دلیلی بر استقبال از این نمایشگاه و رقابت های متعصبانه اپراتورهای تلفن همراه در نمایشگاه تله کام هشتم بود.
غرفه سازمان تنظیم مقررات نیز با ارایه مطالبی در خصوص معرفی خدمات سازمان یکی از غرفه های شلوغ بود به طوری که روزانه بیش از 500 مورد پاسخگویی به سوالات تخصصی مراجعه کنندگان علاوه بر بازدید عمومی داشت.