مخابرات فضایی

November 3, 2007
17:25 شنبه، 12ام آبانماه 1386
کد خبر: 12230

رگولاتوری در تله کام 2007

ICTna.ir – سیزدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی (تله کام) که از 6 تا 9 آبان 86 با هدف ارایه آخرین دستاوردهای مخابراتی و ارتباطاتی ایران و جهان و نیز تبادل اطلاعات در میان متخصصان ایرانی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، به کار خود پایان داد.

به گزارش ایستنا از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اعتقاد برخی کارشناسان الکامپ سیزدهم به دلیل عواملی چون تبلیغات، خبررسانی موثر، افزایش فضای اشغال شده و حضور تعداد بیشتر شرکت ها و برندهای معتبر نسبت به سال گذشته برای شرکت ها بسیار موفقیت آمیزتر بوده و با استقبال بیشتر علاقه مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان عادی مواجه شد.
سازمان تنظیم مقررات، سازمان فضایی ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب مجموعه های دولتی وزارت ارتباطات، در فضایی به مساحت 145 متر میزبان بازدید کنندگان تلکام امسال بود.
هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی (ایران تله کام) نیز همزمان با این نمایشگاه و با حضور 122 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی از 17 کشور خارجی برگزار گردید.
برگزاری همزمان دو نمایشگاه الکامپ و تلکام که با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گشایش یافت نکته ای بود که بنابر اظهارات مسوولان مربوطه رونق هرچه بیشتر نمایشگاه حوزه ICT را به دنبال داشت، چرا که حدود 70% بازدید کنندگان نمایشگاه الکامپ و تله کام مشترک بودند و این موضوع موجب صرفه جویی در هزینه و زمان بازدیدکنندگان شد و زمینه حضور کلیه شرکت های کوچک و بزرگ را در حوزه ICT فراهم کرد.
غرفه های نمایشگاه تله کام که با حضور اپراتورهای تلفن همراه به ویژه شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و ایرانسل و تالیا که مخاطبان بی شماری را در سطح جامعه به خود اختصاص می دهند دلیلی بر استقبال از این نمایشگاه و رقابت های متعصبانه اپراتورهای تلفن همراه در نمایشگاه تله کام هشتم بود.
غرفه سازمان تنظیم مقررات نیز با ارایه مطالبی در خصوص معرفی خدمات سازمان یکی از غرفه های شلوغ بود به طوری که روزانه بیش از 500 مورد پاسخگویی به سوالات تخصصی مراجعه کنندگان علاوه بر بازدید عمومی داشت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.